شناسهٔ خبر: 5510011 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: نود | لینک خبر

90/ لغو جلسه هيات مديره استقلال به خاطر علي منصور

کمتر از يک روز ديگر نقل و انتقالات فصل پانزدهم ليگ برتر آغاز مي‌شود و اين در حالي است که با وجود تاکيد وزير ورزش و جوانان براي مشخص شدن سرمربي استقلال، هنوز اين اتفاق رنگ و بوي جدي به خود نگرفته است. ب

صاحب‌خبر -

مصطفي فراغت
کمتر از يک روز ديگر نقل و انتقالات فصل پانزدهم ليگ برتر آغاز مي‌شود و اين در حالي است که با وجود تاکيد وزير ورزش و جوانان براي مشخص شدن سرمربي استقلال، هنوز اين اتفاق رنگ و بوي جدي به خود نگرفته است. بعد از جلسه هيات مديره استقلال در پايان فصل، خبري که به بيرون منتقل شد پايان همکاري قلعه‌نوعي با اين تيم و آمدن سرمربي جديد بود. خبري که مدافعان اردشير را ناراحت و مخالفان او را به شدت خوشحال کرد. قلعه‌نوعي که بيشترين افتخارات را براي آبي‌هاي پايتخت به دست آورده است با شکل و شمايلي نامناسب که از جمع استقلال جدا شد و يک پوئن منفي در کارنامه خود به ثبت رساند.
بعد از رفتن قلعه‌نوعي، تحرکات در هيات مديره استقلال آغاز شد و اعضا براي نشان دادن توانايي‌هاي خود نفرات مورد نظرشان را براي هدايت اين تيم اعلام کردند. با اين وجود، برخي هرگونه تغيير و تحول قطعي در استقلال را منوط به برگزاري مزايده و نتيجه آن دانستند و حتي وزير نيز دستور داد تا مشخص نشدن تکليف مزايده مذاکره با سرمربيان پيشنهادي متوقف شود. اما با برگزاري چهارمين مزايده نه تنها تکليف مالک استقلال و پرسپوليس مشخص نشد بلکه اين وسط استقلال به خاطر از دست دادن «زمان» متضرر نيز شد. بعد از پايان بي‌سرانجام مزايده‌ها، دوباره بحث اول فوتبال انتخاب سرمربي استقلال بود. اسم‌هاي زياد ما براي هدايت اين تيم مطرح شد و گروهي از اعضاي به مربي داخلي و گروهي نيز به مربي خارجي براي هدايت استقلال راي دادند!
اما آنچه از حال و هواي باشگاه استقلال و طرفداران آن نمايان بود، برتري 2 گزينه نسبت به ساير اسم‌هاي پيشنهادي بود. عليرضا منصوريان و دراگان اسکوچيچ شايد مهمترين گزينه‌هاي آبي‌ها هستند که اگر اتفاق خاصي رخ ندهد با شروع ليگ يکي از آنها روي نيمکت اين تيم خواهد نشست. البته در اين ميان اسکوچيچ به دليل صجبت‌هايي که از باشگاه فولاد مبني بر مذاکره امضاي قرارداد با او به بيرون درز پيدا کرد کمي شرايط را سخت‌تر کرده است. منصوريان نيز با اعلام اين موضوع که صحبت در خصوص استقلال را به پايان ديدار نفت تهران در جام‌حذفي موکول کرده فعلا جواب مشخصي براي حضور در اين تيم نداده است.

معماي منصوريان
با وجود پيشنهاد يک ميلياردي باشگاه استقلال به منصوريان، موفقيت او در آسيا و صعود تيمش به جمع هشت تيم برتر جام باشگاه هاي آسيا شرايط را براي حضور علي منصور در استقلال دچار چالش خواهد کرد. او با وجود نتايج درخشاني که در نفت به دست آورده شايد قيد حضور در استقلال را زده و در نفت ماندني شود! در ديدار دو سه روز اخير افشارزاده با وزير ورزش، گودرزي از او خواست تکليف سرمربي استقلال را هر چه زودتر مشخص کنند. البته با وجود پيشنهاد مديرکلي حوزه وزارتي به افشارزاده احتمال رفتن او از استقلال وجود دارد و بايد به انتظار نشست و ديد او بعد از مشخص کردن نيمکت آبي‌ها از اين مجموعه خواهد رفت يا آن که قبل از آن!
در اين ميان منصور پورحيدري يکي از اعضاي هيات مديره استقلال، براي مذاکره و بررسي سوابق 5 گزينه مطرح شده استقلال انتخاب شد. او که وابستگي نزديکي به مظلومي دارد وظيفه دارد از ميان 5 گزينه موجود که يکي از آنها نيز پرويز مظلومي است فرد موردنظر استقلال را براي ليگ پانزدهم انتخاب کند. گفته مي‌شود او مامور شده ابتدا با منصوريان حرف بزند گرچه مظلومي به وي نزديک‌تر است.

5 گزينه نهايي
جواد زرينچه، مجيد نامجومطلق، عليرضا منصوريان، فيروز کريمي و پرويز مظلومي آخرين گزينه‌هايي بودند که از سوي باشگاه استقلال به عنوان مدعيان حضور روي نيمکت آبي‌ها گلچين شدند.
اسم‌هايي که برخي از آنها براي هواداران عجيب و غريب نيز بود! البته در اين ميان اسکوچيچ غايب است که معلوم نيست او برگ برنده استقلال خواهد بود يا آن که تهديد فولادي‌ها اثر خود را گذاشته است.
هيات مديره استقلال قرار بود امروز (دوشنبه) جلسه‌اي مهم براي مشخص کردن سرمربي خود داشته باشد که به دليل بازي نفت تهران و ذوب‌آهن در فينال ليگ برتر و حضور منصوريان روي نيمکت نفت اين نشست لغو و به روز ديگري افتاد. از شواهد مشخص است گزينه اصلي استقلال منصوريان است و آنها دوست دارند ابتدا تکليف او با نفت مشخص شود تا بعد مذاکرات جدي را با او آغاز کنند!


 

نظر شما