شناسهٔ خبر: 55095970 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

وام فوری بانک مهر ایران برای این افراد | از دریافت وام فوری و بدون ضامن جا نمانید

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با کارمزد بسیار اندکی که در ازای وام پرداختی دریافت می‌کند، یکی از بانک‌هایی است که متقاضیان بسیاری دارد؛ بنابراین قبل از اقدام به درخواست اخذ وام بهتر است با شرایط آن آشنا شوید

صاحب‌خبر -

وام فوری  قرض الحسنه اشتغالزایی طبق بخشنامه جدید بانک مرکزی امسال افزایش پیدا کرده است. ابلاغیه جدید بانک مرکزی به بانک‌های مهر و رسالت نشان می‌دهد، وام فوری قرض الحسنه اشتغالزایی نسبت به پارسال پنج برابر شده و سقف تسهیلات قرض الحسنه رشد چهار برابری خواهد داشت. برای دریافت وام فوری قرض الحسنه اشتغالزایی و تسهیلات قرض الحسنه به جز بانک‌های رسالت و مهر نباید روی بانک‌های دیگر حساب باز کنیم. مدت بازپرداخت وام فوری قرض الحسنه اشتغالزایی درقیاس با پارسال از ۶۰ به ۸۶ ماه رسیده است و دریافت کنندگان وام فوری قرض الحسنه هم به‌جای ۳۶ ماه حالا ۶۰ ماه برای تسویه حساب مهلت دارند.

بانک قرض‌الحسنه مهر ایران با کارمزد بسیار اندکی که در ازای وام پرداختی دریافت می‌کند، یکی از بانک‌هایی است که متقاضیان بسیاری دارد؛ بنابراین قبل از اقدام به درخواست اخذ وام بهتر است با شرایط آن آشنا شوید.

به چند مدل می‌شود از بانک قرض‌الحسنه مهر ایران وام گرفت که دریافت وام بر اساس گردش حساب یکی از این مدل‌هاست و ۳ روش دارد. نخست اینکه با حساب قرض‌الحسنه پس‌انداز خود تراکنش‌های مختلفی داشته باشید و بعد از گذشته حداقل ۳ ماه بتوانید بر اساس معدل حساب خود مبلغ درخواستی وام را دریافت کنید. در این روش پول شما بلوکه نمی‌شود. 

نظر شما