شناسهٔ خبر: 55081551 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مثلث | لینک خبر

به لطف رونالدو؛ یونایتد از رئال و بارسا محبوب‌تر شد

حضور کریستیانو رونالدو، ستاره پرتغالی، تاثیر بسزایی روی موقعیت منچستریونایتد در شبکه‌های اجتماعی داشته است.

صاحب‌خبر -
آنچه دیگران می خوانند:
  • سورپرایز عجیب سام درخشانی برای تولد همسرش | هدیه میلیاردی سام درخشانی چیست؟

  • تغییر چهره عجیب مهتاب کرامتی بعد از جراحی بینی | عکس مهتاب کرامتی در اینستاگرام غوغا کرد

  • بهرام رادان پدر شد | خوشحالی بهرام رادان از پدر شدنش در اینستاگرام غوغا کرد

  • توهین شرکت کننده عصر جدید به ژاله صامتی | برخورد تند احسان علیخانی با شرکت کننده برنامه را بهم ریخت

  • عکس سارا و نیکا در کنار همسرانشان | ازدواج سارا و نیکا در ایران علنی شد

جذابترین ها
  • آغاز فروش نقدی و پیش فروش ویژه عید غدیر ایران خودرو | طرح سه حالته جذاب ایران خودرو

  • فیلم و تصاویر هولناک از فاجعه آتش سوزی امروز اصفهان

  • تصاویر دلخراش از کودکی با گوش کنده شده توسط سگ‌ ولگرد

برترین‌ها
  • تصمیم نهایی دولت برای وام فوری ودیعه مسکن | این افراد وام ودیعه مسکن دریافت می کنند تصمیم نهایی دولت برای وام فوری ودیعه مسکن | این افراد وام ودیعه مسکن دریافت می کنند
  • نرگس محمدی راهی بیمارستان شد | قطع امید دکترها از حال وخیم نرگس محمدی نرگس محمدی راهی بیمارستان شد | قطع امید دکترها از حال وخیم نرگس محمدی
پایگاه خبری تحلیلی مثلث آنلاین:

به گزارش "ورزش سه"، رونالدو تابستان گذشته پس از 12 سال دوری به یونایتد بازگشت و موفق شد 24 گل در رقابت‌های فصل گذشته برای این تیم به ثمر برساند.

با این حال به نظر می‌رسد که بیشترین تاثیرگذاری او روی عملکرد این باشگاه تعداد گل‌هایی که به ثمر رسانده نبوده، بلکه بهبود شرایط این این تیم در شبکه‌های اجتماعی و در زمانی بوده که آنها بدترین عملکرد تاریخ خودشان را به نمایش گذاشته‌اند. 

تعامل صفحات اجتماعی این باشگاه با دنبال کنندگانش در زمینه‌هایی چون به اشتراک گذاری، لایک و نظرات ارسالی تقریبا دو برابر شده و به بیش از دو میلیارد بار در طول 12 ماه گذشته رسیده است. 

حضور رونالدو در این تیم که شخصا 465 میلیون دنبال کننده در اینستاگرام دارد باعث شد که فعالیت صفحه این باشگاه در این شبکه اجتماعی به شکل قابل محسوسی افزایش پیدا کند و اقبال کاربران این برنامه به آنها بیشتر شود. 

از بین 25 پستی که بیشترین محبوبیت را در بین پست‌های منتشر شده باشگاه‌های لیگ برتری در فصل گذشته داشتند، 10 پست مربوط به رونالدو بوده و هر سه پست اول در این فهرست نیز به این بازیکن پرتغالی اختصاص داشته است. 

در نتیجه، منچستریونایتد به محبوب‌ترین باشگاه در شبکه‌های اجتماعی در سراسر دنیا تبدیل شده است و توانست برای اولین بار در زمینه تعامل با کاربران فضای مجازی از دو باشگاه بزرگ رئال مادرید و بارسلونا عبور کند که همیشه در سال‌های اخیر در این زمینه پیشتاز بوده‌اند. 

این اتفاق اهمیت زیادی برای مدیران این باشگاه هم دارد، چرا که حامیان مالی قدرتمند همیشه چنین مواردی را زیر نظر دارند و این می‌تواند از لحاظ تجاری و تبلیغاتی اتفاق بسیار خوبی برای یونایتد باشد. 

 

نظر شما