شناسهٔ خبر: 55015560 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

پیمان بابایی به استقلال پیوست ؛ خرید غیرمنتظره آبی‌ها

صاحب‌خبر -

پیمان بابایی به استقلال پیوست تا تبدیل به غیرمنتطره‌ترین خرید این فصل آبی‌ها شود اتفاقی که با واکنش تند تراکتوری‌ها نیز همراه شده است.

به گزارش انصاف ورزشی، روزهای نقل و انتقالاتی فوتبال ایران روزهای پایانی را دنبال می‌کند و رفته رفته تمرینات تیم‌ها نیز آغاز شده است.

اما در این بین استقلال که کمی دیرتر فصل نقل و انتقالات را آغاز کرده است هنوز درگیر معادلات این فصل است و حالا با قراردادی دو ساله پیمان بابایی مهاجم و وینگر فصل پیش تراکتور را به خدمت گرفته است.

انتقالی که به شدت غیرمنتظره رقم خورد و حتی شائبه‌ی رد شدن کاوه رضایی در تست های پزشکی را نیز بر سر زبان‌ها انداخت موضوعی که به نظر نمی‌رسد حقیقت نداشته باشد.

به هرروی پیمان بابایی مهاجم 28 ساله‌ی تبریزی سابق تراکتور با قراردادی دو ساله به استقلال ملحق شده و باید دید چه عملکردی را در لباس آبی به نمایش خواهد گذاشت.

پیمان بابایی به استقلال پیوست

گفتنی است کاظم محمودی مدیر تیم تراکتور که سابقه پوشیدن پیراهن استقلال را نیز در کارنامه دارد، به شدت از پیمان بابایی انتقاد کرد و او را به دلیل این انتقال بی تعصب خواند و به شدت به او انتقاد کرد. بابایی خیلی زود پس از امضای قرارداد امروز در تمرین آبی ها نیز حاضر شد.

انتهای پیام

نظر شما