شناسهٔ خبر: 55011579 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در حاشیه بازدید از اردوی تیم ملی هندبال؛

صالحی امیری: هندبال در قونیه و هانگژو می درخشد

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: هندبال با حضور پاکدل سرعت زیادی گرفته و باور داریم که شما هم در قونیه و هانگژو می‌درخشید.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک کشورمان عصر امروز شنبه ۱۸ تیرماه در بازدید از اردوی تیم ملی هندبال مردان اظهار داشت: وسلین چهره نامدار و بزرگی است و همه بزرگان هندبال از او به نیکی یاد می کنند و با حضور وی تحول بزرگی در هندبال اتفاق می‌افتد. در جوانان نیز شرایط همین گونه است.

وی در ادامه افزود: هندبال با حضور پاکدل سرعت زیادی گرفته و ما و وزارت ورزش تصمیم گرفتیم کنار هندبال باشیم و موانع را از سر راه پاکدل برداریم. وی با انگیزه و جدی است. از سرمربیان می‌خواهم که از وی حمایت کنند. باور داریم که شما هم در قونیه و هانگژو می‌درخشید.

رئیس کمیته ملی المپیک گفت: چه در مسابقات قهرمانی آسیا جوانان در بحرین نتیجه بگیرید و چه نتیجه نگیرید مهم نیست مهم تلاش شما و فدراسیون است و اینکه در مسیر درستی هستید. جهت گیری هندبال به سمت صعود است. در صورت کسب نتیجه در قونیه و بحرین از ما پاداش دریافت می‌کنید.

پاکدل رئیس فدراسیون هندبال خاطرنشان کرد: از شما آقای صالحی‌امیری به دلیل حمایت‌هایی که داشتید تشکر می‌کنم و در دوران حضور شما در کمیته بیشترین حمایت‌ها را داشتیم. انتخاب فخری به عنوان سرپرست کاروان ایران در بازی‌های آسیایی نیز از بهترین انتخاب‌های شما بود در این مدت در بحث اسکان تیم بیشترین همراهی و کمک را با ما داشته است.

شاهو نصرتی ملی پوشر هندبال کشورمان نیز در حاشیه این دیدار گفت: ما به پول نیاز نداریم بلکه به حمایت از سوی کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش و رسانه‌ها نیاز داریم و چیزی دست کم از والیبال و فوتبال نداریم.

به گزارش خبرنگار مهر، رضا صالحی امیری رئیس کمیته ملی المپیک در پایان بازدید از اردوی تیم ملی هندبال در جمع خبرنگاران در خصوص اینکه «قرار بود برای کاپ بسکتبال آسیا برای تیم ملی توسط کمیته ملی المپیک بلیط تهیه شود؟» اظهار داشت: این مسائل ارزش خبری ندارد چرا که همه فدراسیون‌ها مورد حمایت کمیته ملی المپیک هستند. هر چه در توان مالی ما باشد فدراسیون‌ها را مورد حمایت قرار می‌دهیم.

وی تصریح کرد: پارسال ۴۱۲ هزار دلار برای بلیط و ۴۳۲ هزار دلار در سه ماه سال برای بلیط فدراسیون‌ها هزینه کردیم. هر چه در توان ما باشد چه ریالی و ارزی برای همه فدراسیون‌ها بدون استثنا انجام می دهیم. ممکن است در شرایط خاصی منابع محدود هست ولی منابع بیاید پرداخت می‌کنیم.

رئیس کمیته ملی المپیک ادامه داد: برای بسکتبال گفتیم در رویداد بعدی حمایت صورت می‌گیرد، ولی در این مورد سه روز قبل درخواست دادند که در آن زمان قیمت بلیط بالای سه هزار و روز آخر چهار هزار دلار بود. داوری زحمت می‌کشد و باید قدردان او باشیم و با حضور او فدراسیون سامان پیدا کرده است.

وی خاطرنشان کرد: یکی از اولویت‌ها کمیته ملی المپیک هندبال است. در این چند سال اخیر هندبال در اولویت بوده و تا امروز چه ارزی ریالی و اعزام کنار آنها بودیم. ۵۰ درصد بودجه فدراسیون را دادیم.

وی در همین خصوص بیان داشت: ۳۰ هزار دلار برای مربی تصویب کردیم و پرداخت کردیم. جهت گیری حمایتی از هندبال محدود به بودجه مصوب نیست و حتی هتلینگ و ظرفیت آکادمی و کمک به مربیان جزو وظایف قطعی ماست. در مشکلات کنار هندبال هستیم.

نظر شما