شناسهٔ خبر: 54994745 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: حوزه | لینک خبر

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان خبر داد:

آمادگی ۲۵۰ مرکز نیکوکاری لرستان برای دریافت نذورات عید قربان

حوزه/ مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان از پیش بینی جمع آوری ۱۵ میلیارد تومانی نذورات مردمی برای عید قربان امسال در لرستان خبر داد و گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان در ۲۵۰ مرکز نیکوکاری آماده دریافت هدایا و نذورات مردمی می‌باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری حوزه از خرم آباد، جلال شیخ پور مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان امروز در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه سال گذشته ۱۲ میلیارد و ۷۰۰ میلیون تومان کمک‌های مردمی برای نذورات قربانی در لرستان جمع آوری شده بود، اظهار داشت: نذورات نقدی و مشارکتی مردم پس از جمع آوری برای خرید و ذبح گوسفند بین نیازمندان استان لرستان توزیع شد.

وی از پیش بینی جمع آوری ۱۵ میلیارد تومانی نذورات مردمی برای عید قربان امسال در لرستان خبر داد و گفت: کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان در ۲۵۰ مرکز نیکوکاری آماده دریافت هدایا و نذورات مردمی می‌باشد.

مدیر کل کمیته امداد امام خمینی(ره) لرستان یادآور شد: علاوه بر مراکز کمیته امداد امام خمینی(ره) و مراکز نیکوکاری، هم استانی‌ها می‌توانند نذورات خود را به صورت نقدی یا مشارکتی با کد دستوری *۸۸۷۷*۰۶۶*۱# ارسال کنند تا این نذورات برای خرید و ذبح گوسفند، هزینه و بین نیازمندان از قبل شناسایی شده در این استان، توزیع گردد.

نظر شما