شناسهٔ خبر: 54993094 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

دودستگی شدید بین بازیکنان تیم ملی/ چه کسانی موافق برکناری اسکوچیچ هستند؟

دراگان اسکوچیچ حمایت همه شاگردانش را ندارد و به نظر می رسد رختکن تیم ملی یکسو و همدل نیست.

صاحب‌خبر -

طی روزهای اخیر شایعه برکناری اسکوچیچ و بازگشت کارلوس کیروش به شدت شنیده می‌شود. اتفاقی که به نظر می‌رسد در حال رخ دادن است و سرمربی کروات تیم ملی شاید به زودی برکنار شود. در این بین تعدادی از بازیکنان تیم ملی ضمن حمایت از اسکوچیچ، مخالف تغییر سرمربی تیم ملی در این مقطع هستند.

این عده معتقدند زمان زیادی تا جام جهانی باقی نمانده و برکناری اسکوچیچ به صلاح تیم ملی نخواهد بود. نفراتی مثل سردار آزمون، میلاد سرلک، صادق محرمی، علی قلی زاده، علیرضا بیرانوند، سروش رفیعی، وحید امیری، شجاع خلیل‌زاده، امیرحسین حسین‌زاده، محمد حسین کنعانی‌زادگان، احمد نوراللهی و چند بازیکن دیگر که مخالف برکناری اسکوچیچ هستند، با انتشار استوری از سرمربی فعلی تیم ملی حمایت کردند و گفتند اگر قرار است تغییری در تیم ملی صورت بگیرد، بهتر است بعد از جام جهانی این کار انجام شود.

نکته عجیب ماجرا اما مربوط به بازیکنان باتجربه تیم ملی برمی‌گردد. این نفرات تا این لحظه استوری مشترک بین بازیکنان تیم ملی را منتشر نکردند تا مشخص شود این بازیکنان جزو موافقان برکناری اسکوچیچ هستند. نفراتی مثل مهدی طارمی، احسان حاج صفی، علیرضا جهانبخش، سعید عزت اللهی، امیرعابدزاده، کریم انصاریفرد و میلاد محمدی از جمله بازیکنانی هستند که این استوری مشترک را منتشر نکردند، تا مشخص شود این نفرات خیلی موافق ماندن اسکوچیچ نیستند.

این موضوع به خوبی دو دستگی را بین بازیکنان تیم ملی نشان می‌دهد و خیلی واضح است که اسکوچیچ کل رختکن تیمش را همراه خود نمی‌بیند. اکثر این بازیکنان مخالف اسکوچیچ از حامیان سرسخت کیروش هستند و دوست دارند مرد پرتغالی دوباره به تیم ملی برگردد. با این وضعیت و اینکه عدم همدلی بین بازیکنان تیم ملی موج می‌زند، نباید انتظار درخشش در جام جهانی را داشته باشیم .به طور حتم تیم ملی ما با هر مربی که در جام جهانی حاضر شود، ۳ مسابقه بسیار سخت را در قطر پیش رو خواهد داشت و اگر واقع بین باشیم با این شرایط شانس بسیار کمی برای گرفتن نتایج خوب و صعود از مرحله گروهی خواهیم داشت.

نظر شما