شناسهٔ خبر: 54991759 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

طلایی های جهان در انتخابی سورپرایز می شوند؟

شمارش معکوس برای جنگ ستارگان در آزادی

روز یکشنبه 19 تیرماه تمامی مدعیان تصاحب دوبنده تیم ملی کشتی آزاد در سالن 12 هزار نفری آزادی روی تشک می روند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، همین که سه طلایی مسابقات جهانی 2021 نروژ قرار است روز یکشنبه روی تشک بروند، کافی است تا این مسابقات را جنگ ستارگان بنامیم. به جز 4 وزن بالا که در آن رقابت ها به شدت داغ و جذاب است، در وزن 61 کیلوگرم نیز رضا اطری قرار است با داریوش حضرتقلی زاده مبارزه رودررو داشته باشد.
البته در این میان در کشتی فرنگی هم فقط سنگین وزن ها مسابقه رودررو برگزار می کنند و در سایر اوزان محمد بنا تصمیم گرفته تا صاحبان دوبنده تیم ملی را به شکل دیگری انتخاب کند.

* در وزن 61 کیلوگرم بین رضا اطری و داریوش حضرتقلی‌زاده مسابقه رو در رو برگزار خواهد شد و اگر اطری در مبارزه اول به برتری برسد، دوبنده تیم‌ملی در رقابت‌های جهانی صربستان را به دست خواهد آورد و در غیر این صورت دوبنده تیم‌ملی به کشتی‌گیری خواهد رسید که به دو پیروزی از سه مبارزه برسد.
* در وزن 86 کیلوگرم و در مرحله نهایی انتخابی تیم‌ملی بین علیرضا کریمی و محسن مصطفوی یک دیدار برگزار خواهد شد و برنده این دیدار به مصاف حسن یزدانی خواهد رفت که در این مرحله اگر حسن یزدانی در مبارزه اول به برتری برسد، دوبنده تیم‌ ملی در رقابت‌های جهانی صربستان را به دست خواهد آورد و در غیر این صورت دوبنده تیم‌ ملی به کشتی‌گیری خواهد رسید که به دو پیروزی از 3 مبارزه برسد.
* در وزن 92 کیلوگرم، بین امیرحسین فیروزپور دارنده مدال طلای رقابت‌های قهرمانی آسیا و مهدی حاجیلوئیان قهرمان جام‌ تختی یک دیدار برگزار خواهد شد و برنده این دیدار به مصاف کامران قاسم‌پور خواهد رفت که در این مرحله اگر قاسم‌پور در مبارزه اول به برتری برسد، دوبنده تیم‌ملی در رقابت‌های جهانی صربستان را به دست خواهد آورد و در غیر این صورت دوبنده تیم‌ملی به کشتی‌گیری خواهد رسید که به دو پیروزی از 3 مبارزه برسد.
* در وزن 97 کیلوگرم، رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی تیم‌ملی بین محمدحسین محمدیان و مجتبی گلیج برگزار خواهد شد. در صورت پیروزی گلیج وی ملی‌پوش این وزن خواهد شد و در صورت شکست گلیج دوبنده تیم‌ ملی در این وزن به کشتی‌گیری خواهد رسید که به 2 پیروزی از 3 مبارزه دست پیدا کند. 
* در وزن 125 کیلوگرم، بین یداله محبی دارنده مدال طلای رقابت‌های قهرمانی کشور و امیررضا معصومی نفر اول جام تختی یک دیدار برگزار خواهد شد و برنده این دو کشتی‌گیر به مصاف امیرحسین زارع خواهد رفت که در صورتیکه در مبارزه اول زارع برنده شود، دوبنده تیم‌ملی را به دست خواهد آورد؛ در غیر این صورت دوبنده تیم‌ ملی به کشتی‌گیری خواهد رسید که به 2 پیروزی از 3 مبارزه دست پیدا کند.

برچسب‌ها:

نظر شما