شناسهٔ خبر: 54984407 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فدراسیون والیبال | لینک خبر

لیگ ملت‌ها 2022؛ سرلک: ایتالیا باتجربه‌تر بود/ بازی سختی مقابل اسلوونی داریم

صاحب‌خبر -

مدافع میانی تیم ملی والیبال ایران گفت: می‌توانستیم مسابقه برابر ایتالیا را به نفع خود به پایان برسانیم، اما این تیم باتجربه‌تر از ایران بازی کرد و پیروز میدان شد.

 

به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، امیررضا سرلک پس از بازی برابر تیم ایتالیا اظهار کرد: مسابقه خوبی بود و می‌توانستیم این بازی را به نفع خود به پایان برسانیم، اما ایتالیا باتجربه‌تر از ایران بازی کرد.

بازیکن شماره 23 ایران با اشاره به بازی روز جمعه مقابل اسلوونی افزود: فردا بازی سختی برابر اسلوونی داریم و برای ایران نتیجه این مسابقه بسیار مهم است. پیروزی در این دیدار شانس ما را برای صعود به مرحله بعد بیشتر می‌کند به همین دلیل تمرکزمان روی این بازی است و تمام تلاش خود را می‌کنیم که عملکرد خوبی داشته باشیم.

سومین روز هفته سوم و پایانی مرحله مقدماتی لیگ ملت‌های والیبال سال 2022 امروز (پنج‌شنبه 16 تیرماه) با 6 دیدار در دو شهر اوزاکا در ژاپن برای گروه پنجم و گدانسک در لهستان برای گروه ششم پیگیری می‌شود.

تیم‌های ایران و ایتالیا از گروه ششم این رقابت‌ها در شهر گدانسک به مصاف یکدیگر رفتند و شاگردان بهروز عطایی سه بر یک نتیجه را به ایتالیا واگذار کرد.

مردان والیبال ایران ساعت 19 و 30 دقیقه روز جمعه 17 تیرماه در یازدهمین مسابقه خود در لیگ ملت‌ها به مصاف اسلوونی می‌روند.

برچسب ها: ایتالیا, سالن اصلی, گدانسک, لیگ ملت‌ها 2022, مرحله مقدماتی, لهستان, اسلوونی, هلند, بلغارستان, صربستان, تیم ملی ایران, تمرین تیم ملی, چین, والیبال

نظر شما