شناسهٔ خبر: 54979729 - سرویس فیلم
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

(ویدئو) کفتار سه پا در کمین شیر افتاد

کفتار نمی‌دانست که شیری جوان پشت بوته‌ها پنهان شده است و ناگهان به بیرون پرید تا دوباره به او حمله کند. کفتار برگشت و یک بار دیگر به سمت آب دوید، اما متأسفانه نتوانست از شیر پیشی بگیرد و در کنار رودخانه کشته شد.

صاحب‌خبر -

نلسون کروز این منظره غم‌انگیز یک کفتار سه پا را در حالی که در یکی از تور‌های خود به پارک ملی کروگر آفریقای جنوبی رفته بود، مشاهده کرد.

به گزارش فرارو، نلسون گفت: ما متوجه این کفتار در مجاورت یک شیر و توله‌هایش شدیم. او به خصوص فضول بود و از جان خود گذشته بود تا به یکی از توله‌ها حمله کند.

کمی بعد بین کفتار و شیر مادر درگیری رخ داد و شیر توانست پای او را گاز بگیرد، کفتار نیز به توانست چند گاز به شیر بزند.

سپس کفتار به سمت رودخانه فرار کرد. وقتی سیراب شد، دوباره به سمت جاده رفت، احتمالاً به دنبال توله‌ها می‌گشت. کفتار نمی‌دانست که شیری جوان پشت بوته‌ها پنهان شده است و ناگهان به بیرون پرید تا دوباره به او حمله کند. کفتار برگشت و یک بار دیگر به سمت آب دوید، اما متأسفانه نتوانست از شیر پیشی بگیرد و در کنار رودخانه کشته شد.

بعداً ما تماشا کردیم که چگونه شیر با توله هایش از جاده عبور کرد تا به رودخانه برسد، جایی که کفتار در آنجا کشته شده بود.

این فقط یک منظره شگفت انگیز و تماشایی بود. هرگز نمی‌شد پیش بینی کرد که اوضاع چگونه پیش خواهد رفت. به همین دلیل است که من طبیعت را خیلی دوست دارم، همیشه این توانایی را دارد که شما را در مسیرتان متوقف کند!

(ویدئو)

 

(ویدئو)

 

(ویدئو)

 

(ویدئو)

 

(ویدئو)

برچسب‌ها:

نظر شما