شناسهٔ خبر: 54946121 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

بارسا باید مرجع فوتبال باشد

لاپورتا: خوشبینم؛ یک شش‌گانه دیگر می‌خواهیم

خولان لاپورتا، رئیس بارسلونا با خوشبینی در مورد آینده باشگاه صحبت کرد.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، حضور ژاوی در باشگاه بارسلونا با پروژه ورزشی جدید در این تیم همراه شد و تغییراتی را به همراه داشت.  فصل گذشته به هیچ وجه فصل خوبی برای این تیم نبود و همین موضوع انگیزه بیشتری به این مربی جوان داد تا شرایط تیمش را به طور کلی تغییر دهد. 


دیروز روزنامه اسپانیایی اسپورت مدعی شده که ژاوی به شش نفر از بازیکنان بارسا اعلام کرده که دیگر جایی در فهرست این تیم نخواهند داشت و باید به فکر باشگاه جدیدی در پنجره نقل و انتقالات تابستانی باشند. این شش بازیکن شامل ریکی پوچ، نتو، اسکار مینگسا، کلمنت لنگله، ساموئل اومتیتی و موسی واگه هستند. 


 

بارسا همچنین دیروز کار جذب فرانک کسیه و کریستیانسن را نیز نهایی کرد و هر دو به این تیم ملحق شدند. بلوگرانا در ادامه قصد جذب رابرت لواندوفسکی، رافینیا، جولز کنده و برناردو سیلوا را هم دارد.

خوان لاپورتا، روز گذشته در حاشیه یک مراسم تبلیغاتی و در مورد پیش بینی اش از فصل پیش رو گفت:« اگر بتوانیم به اهداف مان برسیم و همه چیز در نقل و انتقالات و نیز در مورد مسائل مالی خوب پیش برود، معتقدم فصل موفقی خواهیم داشت. من همیشه به پیروزی فکر می کنم و خوشبین هستم. دوست دارم بار دیگر هواداران حس خوبی به تیم پیدا کنند و خیال شان آسوده شود. می خواهیم یک شش گانه دیگر کسب کنیم و اینکه مجددا بارسا به یک مرجع فوتبالی در دنیا تبدیل شود.»

نظر شما