شناسهٔ خبر: 54919210 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

افتتاح صندوق پژوهش و فناوري غير دولتي صنعت دفاعي

صاحب‌خبر -
افتتاح صندوق پژوهش و فناوري غير دولتي صنعت دفاعي
خبرگزاری آریا-صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی صنعت دفاعی با حضور جانشین وزیر دفاع و رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری افتتاح شد.
به گزارش خبرگزاری آریا، در مراسمی با حضور سردار مهدی فرحی، جانشین وزیر دفاع و پشتیبانی نیرو‌های مسلح و علی وحدت، رئیس هیات عامل صندوق نوآوری و شکوفایی ریاست جمهوری، «صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی صنعت دفاعی» افتتاح و «تفاهم نامه همکاری» بین طرفین امضا شد.
سردار فرحی در این مراسم در سخنانی گفت: این صندوق جامع با مشارکت وزارت دفاع، و شرکت‌های دانش‌بنیان به عنوان بخش خصوصی، تاسیس شده است.
وی افزود: صندوق پژوهش و فناوری غیردولتی صنعت دفاعی، با ماموریت نقش آفرینی موثر در زیست بوم علم و فناوری دفاعی کشور و با هدف تکمیل زنجیره فعالیت‌های توسعه کمی و کیفی بازیگران زیست بوم علم و فناوری دفاعی کشور، از قبیل شرکت‌های دانش‌بنیان همکار با نیرو‌های مسلح، مراکز نوآوری و شتاب‌دهنده‌های تخصصی مرتبط با حوزه دفاعی، ایجاد شده است.
علی وحدت، رئیس صندوق نوآوری و شکوفایی هم در این مراسم در سخنانی گفت: صندوق پژوهش و فناوری صنعت دفاعی کشور ابزار بسیار مهمی برای توسعه فناوری‌های دفاعی کشور است که ضرورت ایجاد آن احساس می‌شد که خوشبختانه امروز فعالیت خود را آغاز می‌کند.

نظر شما