شناسهٔ خبر: 54911324 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

اعلام گروه‌بندی فوتبال، والیبال و هندبال بازی‌های کشورهای اسلامی

گروه‌بندی مسابقات فوتبال، والیبال و هندبال بازی‌های کشورهای اسلامی در ترکیه اعلام شد.

صاحب‌خبر -

در نشست سرپرستان کشورهای حاضر در پنجمین دوره بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی قونیه، گروه‌بندی تیم ملی فوتبال امید ایران مشخص شد.

در گروه الف، فوتبال مردان کشورهای سنگال، ترکیه، الجزایر و کامرون حضور دارند و در گروه ب نیز کشورهای مراکش، ایران ، عربستان سعودی و آذربایجان قرار گرفته‌اند.

در این نشست، گروه‌بندی تیم‌های ملی هندبال آقایان و بانوان کشورمان هم مشخص شد. در گروه الف، هندبال مردان کشورهای عربستان سعودی، قطر، مراکش و عراق حضور دارند و در گروه ب کشورهای ایران، ترکیه و آذربایجان قرار گرفته‌اند. در بخش بانوان نیز در گروه الف، کشورهای سنگال، بنگلادش، ترکیه و ازبکستان حضور دارند و در گروه ب نیز کشورهای کامرون، افغانستان،ایران و آذربایجان حضور خواهند داشت.

اعلام گروه‌بندی فوتبال، والیبال و هندبال بازی‌های کشورهای اسلامی

همچنین گروه بندی تیم‌های ملی والیبال آقایان و بانوان کشورمان مشخص شد. در گروه الف، والیبال مردان کشورهای سودان، آذربایجان، مراکش و کامرون حضور دارند و در گروه ب نیز کشورهای پاکستان، ترکیه، ایران و قطر قرار دارند. در بخش بانوان نیز در گروه الف کشورهای ازبکستان، اندونزی، ترکیه و ایران حضور دارند و در گروه ب نیز کشورهای افغانستان، سنگال، کامرون و آذربایجان قرار گرفته‌اند.

نظر شما