شناسهٔ خبر: 54899588 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

ضمن ابراز نظر درباره موضوع تبادل اسرا عنوان شد؛

واکنش رژیم صهیونیستی به تحویل گلوله عامل قتل ابوعاقله به آمریکا

محمدعلی تخت رونده

ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه با صدور بیانیه ای به تحویل گلوله عامل قتل شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی به آمریکا جهت انجام تحقیقات، واکنش نشان داد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از وبگاه شهاب نیوز، ران کوخاو سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی امروز یکشنبه، به تحویل گلوله عامل قتل شیرین ابوعاقله خبرنگار فلسطینی، از سوی تشکیلات خودگردان به آمریکا جهت انجام تحقیقات، واکنش نشان داد.

وی در این باره گفت: ما با حضور طرف آمریکایی، گلوله‌ای که منجر به کشته شدن شیرین ابوعاقله شد را بررسی خواهیم کرد.

سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه مدعی شد که اگر مشخص شود قتل شیرین ابوعاقله از سوی نظامیان این رژیم رخ داده است، متاسف خواهد شد!

وی همچنین در ارتباط با موضوع تبادل اسرای فلسطینی با نظامیان صهیونیست اسیر در غزه، گفت: ما توافقی در زمینه تبادل اسرا که شامل «اورون شائول» و «هدار گولدن» (دو نظامی اسیر شده پس از جنگ سال ۲۰۱۴ علیه غزه) نشود، را نمی‌پذیریم.

ران کوخاو سخنگوی ارتش رژیم صهیونیستی همچنین در ارتباط با تحرکات اخیر پهپادی منتسب به حزب الله لبنان بر فراز میدان گازی کاریش، در دریای مدیترانه، مدعی شد: حزب الله تلاش دارد حاکمیت ما را در بخش‌های مختلف دریایی، زمینی و هوایی نقض کند!

گفتنی است بر اساس اعلام مقامات لبنانی و نقشه مرزهای دریایی، میدان گازی کاریش که رژیم صهیونیستی به طور خودسرانه در حال استخراج گاز آن است، در آب‌های سرزمینی لبنان قرار دارد و فعالیت صهیونیست‌ها در آن غیر قانونی است.

نظر شما