شناسهٔ خبر: 54876664 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: فرارو | لینک خبر

آخرین اخبار از زلزله استان هرمزگان

بر اساس آخرین گزارش‌ها تعداد جان‌باختگان حادثه زمین لرزه استان هرمزگان به ۵ نفر و تعداد مصدومان نیز به ۸۴ نفر رسیده است.

صاحب‌خبر -

فرارو- بامداد شنبه ۱۱ ر ۱۴۰ وقوع ۳ زمین‌لرزه با قدرت ۶.۳ و ۶.۱ در استان هرمزگان، خسارات نسبتا شدیدی به بخش‌های مختلف این استان وارد کرده است.

به گزارش فرارو؛ بر اساس آخرین گزارش‌ها تعداد جان‌باختگان حادثه به ۵ نفر و تعداد مصدومان نیز به ۳۹ نفر رسیده است.

برابر اعلام موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران زلزله‌ای به بزرگی۶.۱ ریشتر در ساعت ۲:۰۲ بامداد امروز حوالی بندرخمیر در مرز خلیج فارس و هرمزگان را لرزاند. این زمین لرزه در عمق ۱۰ کیلومتری از سطح زمین رخ داده است.

کانون این زلزله در ۳۴ کیلومتری بندر خمیر بوده است و در پی وقوع این زلزله تمامی دستگاه‌های امدادی و خدماتی به حالت آماده باش درآمده و تیم‌های ارزیاب از سازمان امدادونجات جمعیت هلال احمر، بخشداری‌ها و فرمانداری‌ها و ... نیز به مناطق متاثر از حادثه اعزام شده‌اند.

۱۱ تير ۱۴۰۱ ۰۸:۳۸

۱۹ پس‌لرزه در هرمزگان

برابر گزارشی که موسسه ژئوفیزیک دانشگاه تهران منتشر کرده تا کنون ۱۹ پس لزره هرمزگان را لرزانده است که بزرگترین آنها ۶.۱ و ۵.۹ ریشتر بزرگی داشتند اما عمق وقوع آنها به ترتیب در ۲۶ و ۲۸ کیلومتری از عمق زمین بوده است.

۱۱ تير ۱۴۰۱ ۰۸:۳۶

برق ۲۷ روستای زلزله‌زده هرمزگان وصل شد

استاندار هرمزگان: برق ۵۲ روستای متاثر از زلزله بندرلنگه قطع شده که تاکنون برق ۲۷ روستا وصل شده و برق دیگر روستا‌ها هم به مرور وصل خواهد شد.

۱۱ تير ۱۴۰۱ ۰۸:۳۴

مجتبی خالدی، سخنگوی سازمان اورژانس گفت: شمار فوت شدگان ناشی از این زلزله به پنج نفر رسیده است و تعداد مصدومان نیز تا این لحظه ۳۹ نفر است. از میان جانباختگان سه تن در محل و دو تن در بیمارستان جان خود را از دست داده‌اند. همچنین ١٧ مصدوم نیز به صورت سرپایی درمان شده و ٢٢ نفر نیز بستری شده‌اند.

برچسب‌ها:

نظر شما