شناسهٔ خبر: 54873608 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

واژگونی تانکر حامل گازوئیل و حریق در قم + فیلم

صاحب‌خبر -

شفقنا- منابع خبری اعلام کردند که یک ‌تریلی حامل سوخت در ابتدای بلوار امام رضا محدوده امامزاده شاه جمال قم واژگون شده است.

به گزارش شفقنا، براساس گزارش‌های ‌مردمی ‌خبر‌های اولیه از آتش سوزی یک دستگاه تریلی حامل سوخت در ابتدای بلوار امام رضا محدوده امامزاده شاه جمال حکایت دارد که نیرو‌های آتش نشانی به محل حادثه اعزام شدند.

برخی از رسانه ها گزارش دادند که این تریلی با چند خودروی عبوری در منطقه امامزاده شاه جمال قم برخورد کرده و موجب بروز آتش سوزی شده است.

در حال حاضر آتش نشانان مشغول اطفا حریق هستند.

برخورد تریلی حاوی گازوئیل با خودروهای عبوری در بلوار امام رضا(ع) مقابل امام زاده جمال(ع) معروف به شاه جمال حریق گسترده‌ای را ایجاد کرده است که بیم گسترده‌تر شدن آن نیز می‌رود.

مکان وقوع آتش سوزی محل تردد خودرو‌های عبوری جاده قم – اراک است.

به گفته شاهدان عینی این حادثه فوتی نیز داشته است.

توضیحات سخنگوی سازمان آتش‌نشانی قم 

سخنگوی سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از واژگونی تریلی حامل سوخت مایع و آتش سوزی آن خبر داد.

حمید کریمی جمعه شب در گفت وگو با خبرنگاران افزود: ساعت ۲۱ با اعلام آتش سوزی، نیروهای آتش نشانی در محل حادثه حاضر شدند و نیروهای عملیاتی فعالیت های خود را آغاز و مشغول مهار آتش سوزی تریلر حامل سوخت کردند.

وی اظهار داشت: این حادثه در نزدیکی امامزاده جمال در بلوار امام علی (ع) قم اتفاق افتاد و با توجه به اینکه مایعات قابل اشتعال روان شده بود، نیروهای امدادی با کمک لودر و ایجاد خاک ریز مانع از گسترش آتش سوزی شدند.

وی اظهار داشت: خوشبختانه از گسترش حریق جلوگیری شده است و تلاش برای اطفای کامل آتش ادامه دارد.

این خبر تکمیل می شود…

 

نظر شما