شناسهٔ خبر: 54851682 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

زخمی شدن ۳ اسرائیلی از جمله یک فرمانده ارتش اسرائیل در نابلس+ فیلم

صاحب‌خبر -

شفقنا- ارتش رژیم صهیونیستی امروز(پنج شنبه) اعلام کرد که فرمانده تیپ سامره در کرانه باختری در جریان درگیری هایی با فلسطینی ها در مجاورت آرامگاه یوسف پیامبر(ع) در شرف نابلس زخمی شد.

به گزارش سرویس ترجمه شفقنا به نقل از الجزیره، رسانه های اسرائیلی ساعاتی پیش از تیراندازی به سمت نیروهای اسرائیلی در نزدیکی آرامگاه یوسف پیامبر(ع) در نابلس خبر داده بودند.

شبکه خبری المیادین نیز گزارش داد که رسانه های اسرائیلی از زخمی شدن سه اسرائیلی در جریان درگیری ها با فلسطینیان در نابلس خبر می دهند.

خبرگزاری فلسطین الیوم نیز نوشت: «روعی سویگ» فرمانده ارتش اسرائیل در کرانه باختری و دو اسرائیلی دیگر بامداد امروز(پنج شنبه) به ضرب گلوله نیروهای مقاومت در اطراف آرامگاه یوسف پیامبر(ع) در شهر نابلس زخمی شدند.

در حالی که آمبولانس های اسرائیلی برای انتقال زخمی شدگان مشاهده شده اند، سخنگوی ارتش اسرائیل مدعی شده است که جراحت های این افراد سطحی و خفیف است.

روزنامه یدیعوت آحارنوت هم در این بار ه نوشت: عناصر مسلح به سمت اسرائیلی های حاضر در منطقه آرامگاه یوسف تیراندازی کردند که باعث زخمی شدن یک سرباز و زخمی شدن یک تن دیگر شد.

تصاویر و کلیپ های منتشر شده وضعیت رعب و وحشت را در محوطه آرامگاه یوسف پیامبر(ع) نشان می دهد.

نظر شما