شناسهٔ خبر: 54848055 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: انصاف نیوز | لینک خبر

کاوه رضایی به استقلال پیوست ؛ بازگشت مهاجم محبوب آبی‌ها

صاحب‌خبر -

کاوه رضایی به استقلال پیوست تا پس از پنج سال دوری از استقلال و فوتبال ایران بار دیگر به فوتبال ایران بازگردد و در لیگ برتر با لباس آبی به میدان برود.

به گزارش انصاف ورزشی، کاوه رضایی مهاجم 30 ساله کرد فوتبال ایران که سالها در فوتبال بلژیک مشغول بازی بود، پس از 5 سال بار دیگر پیراهن استقلال را به تن خواهد کرد و برای امضای قراردادی دوساله با مدافع عنوان قهرمانی به توافق رسیده است.

رضایی که در تمامی رده‌ها پیراهن تیم ملی فوتبال ایران ر ا به تن کرده است، اولین بار با پیراهن تیم فولاد خوزستان در فوتبال ایران چهره شد و پس از آن عملکرد خوبی در پیراهن تیم‌هایی همچون سایپا و ذوب‌آهن از خود نشان داد تا در سال 95 و درحالی که زمزمه‌های حضورش در پرسپولیس به گوش می‌رسید با عقد قراردادی به استقلال پیوست و مرد اول فصلی بود که استقلال با علیرضا منصوریان توفیق خاصی نداشت.

کاوه رضایی به استقلال پیوست کاوه رضایی به استقلال پیوست

رضایی با زدن یکی از گل‌های استقلال در دربی برگشت آن فصل که به برتری استقلال منجر شد، حسابی در میان هواداران استقلال محبوب شود. کاوه اما پس از آن فصل راهی فوتبال بلژیک شد و روزهای خوبی را در تیم شارلوا تجربه کرد هرچند دو تجربه ناموفق در کلوب بروخه و اودهورلی نیز داشت.

به هرروی با وجود شایعاتی مبنی بر مصدومیت کاوه، این بازیکن به استقلال پیوسته است و فصل بعد را با پیراهن این تیم در لیگ برتر توپ خواهد زد.

انتهای پیام

نظر شما