شناسهٔ خبر: 54847856 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

مسئول بسیج سازندگی سپاه اردبیل:

۸۰۰۰ جهادگر در اردبیل فعالیت خود را آغاز کردند

اردبیل- مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل گفت: هشت هزار نفر جهادگر در قالب ۴۵۰ گروه جهادی در اردبیل فعالیت‌های خود را آغاز کردند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، عباس نوظهور عصر چهارشنبه در دیدار با فرماندار خلخال اظهار کرد: ساماندهی گروه‌های جهادی در قالب گروه‌های عمومی و تخصصی در دستور کار قرار گرفته و بسیج سازندگی اردبیل در هر شرایطی در نقاط مختلف حضور فعال داشته است.

وی با اشاره به اینکه بسیج سازندگی با ورود به پروژه‌های عمرانی و توسعه‌ای همواره در کنار مردم بوده است، تصریح کرد: در راستای تکمیل سدهای معیشتی استان اردبیل، بسیج سازندگی با قوت و قدرت وارد شده و آمادگی تکمیل سدهای معیشتی نیمه‌کاره در استان را داریم.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از اجرای طرح‌های محرومیت‌زدایی در استان اردبیل خبر داد و گفت: برای اجرای این طرح‌ها در سال‌جاری ۹۰۰ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که به تدریج و با توجه به روند کارهای عمرانی، هزینه خواهد شد.

نوظهور از آغاز فعالیت جهادی هشت هزار نفر در قالب ۴۵۰ گروه جهادی در اردبیل خبر داد و افزود: اجرای فعالیت‌های محرومیت‌زدایی در شهرها و روستاها، خدمات‌رسانی در قالب بهداشت و درمان، اعزام پزشک به مناطق محروم، راهسازی و جاده‌سازی، آبرسانی به روستاهای فاقد امکانات و… از جمله اقدامات بسیج سازندگی در اردبیل است.

وی اقدامات بسیج سازندگی سپاه در ایام کرونا را یادآور شد و خاطرنشان کرد: در ۳۰ ماه گذشته از ایام شیوع ویروس کرونا تاکنون، یک‌هزار و ۶۱۰ میلیارد ریال کمک‌های مردمی در بین اقشار آسیب‌دیده کرونایی و مردم کم‌برخوردار توزیع شده و ۹۰۰ فرصت شغلی با اخذ مجوزهای کسب و کار ایجاد شده است.

مسئول بسیج سازندگی سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل از بهره‌برداری ۲۰۳ نیروگاه خورشیدی و خانگی در ماه‌های اخیر در استان خبر داد و بیان کرد: در دهه بسیج سازندگی حمایت از مشاغل خرد خانگی، کمک به فروش محصولات تولیدی روستاییان و ویزیت رایگان مردم در مناطق کم‌برخوردار در دستور کار قرار گرفته و اجرا شده است.

نظر شما