شناسهٔ خبر: 54847106 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

ساندرو تونالی:

اول هوادار بودم و حالا بازیکن، اما حسم همان است

ساندرو تونالی، ستاره جوان میلان تاکید کرد فتح اسکودتو برای او از اهمیت زیادی برخوردار بوده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، روسونری در کورسی دشوار با اینتر و با برتری در هفته پایانی مقابل ساسولو، در نهایت عنوان قهرمانی سری آ را از آن خود کرده و به یک دهه ناکامی در راه رسیدن به این هدف پایان داد. حالا ساندرو تونالی که نقش کلیدی در قهرمانی میلان در لیگ ایتالیا در فصل گذشته داشت، مدعی شد از کودکی هوادار میلان بوده و حس و حالش بعد از این موفقیت مانند یک دهه قبل و دوران خردسالی بوده است.

ساندرو تونالی به شبکه DAZN گفت: "در سال 2011 من هوادار خردسال میلان بودم که پس از فتح اسکودتو با خانواده و دوستانم این تیم را تشویق می کردم. الان شرایط عوض شده و من طرف مقابل هواداران و در زمین هستم، اما حس و حالم مانند گذشته است. فتح اسکودتو با لباس میلان برای من مهم بود. زندگی کردن هم به عنوان یک هوادار و هم به عنوان یک بازیکن احساس فوق العاده ای است. من 11 ساله بودم و ابراهیموویچ در آن میلان بازی می کرد و او هنوز هم بازیکن روسونری است، پس بازی کردن در کنار او من را کمی احساساتی می کند.

درخشش رافائل لیائو در فصل گذشته؟ این بازیکن در طول فصل نشان داد که به شدت پیشرفت کرده است. حضور رافائل لیائو در میدان خیلی به سود میلان است و او بازیکنی منحصر به فرد محسوب می شود. رافائل لیائو ثابت کرده که بازیکن بزرگی است و در سطح بالایی قرار دارد."

برچسب‌ها:

نظر شما