شناسهٔ خبر: 54846107 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

نماینده کردستان در مجلس خبرگان: آیت‌الله رئیسی شب و روز دنبال حل مشکلات مردم است

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری گفت: آیت‌الله رئیسی مشکلات دولت گذشته را پیگیری کرده و شبانه‌روزی برای خدمتگزاری به مردم کمر همت بسته است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از سنندج، ماموستا فایق رستمی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان کردستان  که با بیان اینکه همه انسان‌ها به هم‌ نیازمند و با مردم بودن امر الهی است، اظهار داشت: دین اسلام از کناره‌گیری پرهیز کرده و می‌طلبد که مدیران به میان مردم رفته و مشکلات را پیگیری کنند.

وی جهاد فی سبیل الله در همه حوزه‌های مختلف را ضروری دانست و گفت: بنده دست تک تک مسئولانی که در راستای خدمتگزاری به جامعه تلاش می‌کنند، بوس کرده و آنها را حمایت خواهم کرد.

نماینده مردم کردستان در مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه باید تولید رونق و برای جلوگیری از وابستگی تولیدکننده باشیم، تصریح کرد: امروزه کشاورزان بزرگترین تولیدکننده و در این عرصه نقش‌آفرینی می‌کنند، بنابراین توجه به این حوزه مهم است.

وی عنوان کرد: خداوند فرصت مسئولیت را به هر کسی نمی‌دهد، بنابراین می‌طلبد که در تمام امورات پای کار و در راستای حل مشکلات مردم و یاری رساندن به مستضعفان از هیچ تلاشی دریغ نکنیم.

ماموستا رستمی حفظ وحدت و ارتقای بصیرت و آگاهی در مقابله با دشمنان در شرایط کنونی را ضروری دانست و افزود: امروزه ملت در کنار نیروهای مسلح همه تهدیدات و توطئه‌های دشمنان راخنثی کرده‌اند.

وی خدمتگزاری، احساس مسئولیت و صداقت و تعامل با مردم را بزرگترین نیاز جامعه عنوان کرد و بیان داشت: نصف عبادت، خدمت عام است، مسئولان در این راستا گام بردارند.

امام جمعه سنندج با بیان اینکه آیت‌الله رئیسی مشکلات دولت گذشته را پیگیری کرده و برای خدمتگزاری به مردم کمر همت بسته است، عنوان کرد: امروزه دولتمردان در استان نیز در راستای کار و توسعه تلاش می‌کنند.

وی با بیان اینکه دین اسلام‌ مخالف تملق و چاپلوسی است، تاکقد کرد: مدیران از رانت، باندبازی، تعصب و حزب‌گرایی پرهیز کنند، چراکه در این صورت کشور و استان به سمت توسعه پیش خواهد رفت.

عضو مجلس خبرگان رهبری با تاکید بر اینکه مدیران ظرفیت‌های کشور و استان را به دنیا معرفی کنند، ابراز داشت: خوشبختانه ایران اسلامی از لحاظ امنیت، امن‌ترین کشور دنیاست و این در حالی‌ست که کشورهای همسایه از ناامنی رنج می‌برند.

ماموستا رستمی با بیان اینکه دشمنان همواره زیربنای اقتصادی را به یغما برده و همواره جوانان این استان را به شهادت رسانده‌اند، یادآور شد: باید قدر امنیت و آسایش کنونی را دانسته و هیچ‌گاه برای بیگانگان سر خم‌ نکنیم.

انتهای پیام/481/

نظر شما