شناسهٔ خبر: 54844225 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

اخبار پرسپولیس/سیدجلال حسینی مربی شد/یحیی گل محمدی: ۲ خارجی در راه پرسپولیس

سیدجلال حسینی با امضای قرارداد یکساله به عنوان مربی تیم فوتبال پرسپولیس انتخاب شد.

صاحب‌خبر -

سید جلال حسینی با پایان یافتن بیست و یکمین دوره رقابت‌های لیگ برتر فوتبال تصمیم به خداحافظی از مستطیل سبز گرفت تا پرافتخارترین کاپیتان تاریخ این مسابقات لقب بگیرد.

مدافع سرخپوشان پایتخت با پیشنهاد یحیی گل محمدی و مسئولان باشگاه پرسپولیس برای حضور در کادر فنی فصل آینده این تیم روبرو شد تا اینگونه به حضورش در رختکن سرخپوشان ادامه دهد.

سید جلال صبح امروز با حضور در ساختمان باشگاه پرسپولیس جلسه‌ای را با محمد محمدی معاون باشگاه برگزار کرد و سپس قرارداد خود را به عنوان مربی برای یک فصل با پرسپولیس امضا کرد تا در جایگاهی متفاوت با این تیم همکاری داشته باشد.

کاپیتان فصل‌های گذشته پرسپولیس در حالی یحیی گل محمدی را همراهی می‌کند که هنوز تکلیف دستیار اول این مربی مشخص نیست.

باید دید حضور سیدجلال حسینی و کریم باقری به همراه «په په لوسادا» مربی بدنساز و «ولسی ننکا» مربی دروازه بان ها چه نتیجه‌ای را در فصل پیش رو فوتبال کشور به همراه خواهد داشت.

پرسپولیس به خاطر یکسری اتفاقات قهرمان نشد/ دنبال تخریب من بودند

دروازه بان سابق تیم فوتبال پرسپولیس گفت: به خاطر یکسری اتفاقات که نمی‌خواهم بازگو کنم فصل گذشته قهرمان نشدیم.

به گزارش خبرنگا مهر، علیرضا بیرانوند دروازه بان تیم ملی فوتبال ایران یکی از نخستین خریدهای تابستانی پرسپولیس بود تا حامد لک پس از پشت سر گذاشتن دو فصل پر فراز و نشیب از جمع گلرهای این تیم خارج شود.

لک پس از جدایی از پرسپولیس و پیوستن به مس رفسنجان در بخشی از پیام خود که در صفحه شخصی اش در اینستاگرام منتشر کرده، به بحث جدایی اش پرداخته است:

« خوشحالم که سال اول حضورم در پرسپولیس با شرایط خوب و رسیدن به قهرمانی در لیگ برتر، سوپرجام و حضور در فینال آسیا (که حقمان قهرمانی بود) همراه شد ولی سال دوم به خاطر یکسری اتفاقات که نمی‌خواهم بازگو کنم قهرمانی به دست نیامد.

قبول دارم در ۴-۳ بازی آنطور که باید کار نکردم ولی این وضعیت برای هر گلری در دنیا اتفاق می‌افتد اما در طول دو سال حضورم در تیم بزرگ پرسپولیس این اتفاق افتاد ولی برخی خواستند از آب گل آلودی که وجود داشت ماهی بگیرند. که گذشت زمان روی دیگرشان را به هواداران نشان می‌دهد.

چطور می‌شود وقتی به پرسپولیس آمدم آن شرایط خوب را داشتم ولی به مرور در سال دوم شرایط را برای من جوری ایجاد کردند که از نظر فنی و فوتبالی عقب افتادم؟ یکسری اتفاقات برای من به وجود آوردند و در فضای مجازی قصد تخریب من را داشتند که فوتبالی نبود ولی خدا را هزاران بار شکر می‌کنم که بسیاری از پیشکسوتان من را شرمنده کردند و نشان دادند فقط حامد لک را در برخی مسائل فصل اخیر مقصر ندانسته اند.»

وی در پایان از اعتماد یحیی گل‌محمدی قدردانی و بابت همکاری رضا درویش و محمد محمدی برای جدایی از پرسپولیس تشکر کرد.

 

یحیی گل محمدی:رضا اسدی را همچنان می‌خواهم/ پرسپولیس با ۲ خارجی دیگر کامل می‌شود

سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با بیان اینکه این تیم دو مهاجم خارجی می‌خواهد، گفت: در پست هافبک دفاعی هم به یک بازیکن نیاز داریم و برای این پست درخواست تمدید با رضا اسدی را داده‌ام.

به گزارش خبرنگار مهر، یحیی گل‌محمدی درباره زمان شروع تمرینات پرسپولیس برای فصل جدید، اظهار کرد: قرار بود از فردا تمرینات را شروع کنیم اما به دلیل تکمیل نبودن تیم، شروع کار به تعویق افتاد. برخی نفرات کادر تیم هنوز در تهران نیستند و صبر می‌کنیم با حضور آنها تیم تکمیل شود و بعد استارت بزنیم.

گل محمدی درباره عملکرد پرسپولیس در فصل نقل و انتقالات تاکید کرد: از آقای درویش و همه مدیران باشگاه تشکر می‌کنم که تا به اینجا زحمات زیادی کشیده‌اند و همانطور که قبلا گفتم شروع خوبی در نقل و انتقالات داشتیم اما هنوز کار برای ما تمام نشده و در بعضی از پست‌ها نیاز مبرم به بازیکن داریم. امیدوارم که در این چند روز در این بخش هم کار به خوبی پیش برود.

گل‌محمدی در پاسخ به این سوال که در چه پست‌هایی به بازیکن نیاز دارید؟ گفت: قبلا هم گفته بودم که یک مهاجم داخلی و یک خارجی می‌خواهیم. اکنون با جذب نشدن گزینه‌های داخلی، دو مهاجم خارجی می‌خواهیم. در پست هافبک دفاعی هم به یک بازیکن نیاز داریم و برای این پست درخواست تمدید با رضا اسدی را دادم. یکی دیگر از دلایل تأخیر در شروع تمرینات همین بود که هنوز این بازیکنان جذب نشده‌اند و دوست داریم که همه تیم در آغاز تمرین کنار هم باشند و بدنسازی را با ترکیب کامل بازیکنان شروع کنیم.

سرمربی پرسپولیس درباره اینکه آیا طلب بازیکنان و مسائل مالی هم در شروع نشدن تمرینات دخیل بوده است؟ تصریح کرد: من در جلسات گذشته با آقای درویش راجع به این مساله صحبت کردم و از باشگاه خواستم که در فصل جدید دیگر شاهد مشکلات مالی گذشته نباشیم و آقای درویش هم قول داد امسال مسائل مالی به حداقل برسد و تیم از این نظر دغدغه‌ای نداشته باشد. دلیل تأخیر در شروع تمرینات هم مطالبات نیست؛ هر چند می‌دانم مدیریت در تلاش است این مشکل را هم به زودی حل کند.

سرمربی پرسپولیس در پایان خاطرنشان کرد: متاسفانه در دو فصل گذشته نتوانستیم تیم را در خط حمله خوب تقویت کنیم. برخی گزینه‌ها جذب نشدند. حق جذب خارجی هم نداشتیم. از آقای درویش خواسته‌ام امسال این مشکل حل شود و ایشان تلاش خود را خواهند کرد. این موضوع برای ما اهمیت بسیار دارد.

نظر شما