شناسهٔ خبر: 54833070 - سرویس بین‌الملل
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

در شبکه های اجتماعی عنوان شد؛

افشای لایه دیگری از فریب جامعه صهیونیستی؛ به شما دروغ می‌گویند!

انتشار تصاویری جدید از وضعیت وخیم نظامی صهیونیست اسیر در غزه، جلوه ای دیگر از موضوع فریب افکار عمومی جامعه صهیونیستی از سوی مقامات این رژیم را نمایان کرده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از الجزیره، در ساعات گذشته شبکه‌های اجتماعی جهان عرب به ویژه فلسطین مملو از پیام‌هایی در ارتباط با فریبکاری سران رژیم صهیونیستی شده است.

در پی انتشار تصویر نظامی صهیونیست اسیر در غزه که در وضعیت وخیمی بسر می‌برد، هشتگ «سران صهیونیست به شما دروغ می گویند» در شبکه‌های اجتماعی به طور گسترده در حال پخش شدن است.

فعالان فضای مجازی با اشاره به ادعاهای مکرر سران نظامی و سیاسی رژیم صهیونیستی در این باره که حماس فقط اجساد نظامیان اسرائیلی را در اختیار دارد، بار دیگر به این مساله اشاره کرده که جامعه صهیونیستی در دایره بزرگی از فریب‌ها و دروغ‌های سران این رژیم زندگی می‌کنند و از واقعیت‌ها خبر ندارند.

گفتنی است حماس اخیراً تصاویری از هشام السید یکی از نظامیان اسیر صهیونیست نزد خود در غزه منتشر کرد، که در این تصاویر حال این نظامی صهیونیست وخیم به نظر می‌رسد. انتشار این تصاویر موجب سردرگمی محافل صهیونیستی شده و آنها خواستار تلاش جدی برای آزادی نظامیان اسیر خود شده اند.

جنبش حماس اعلام کرده که در شرایط کنونی چهار نظامی اسیر صهیونیست را در غزه در اختیار دارد. دو نفر از این نظامیان (آورام منگستو و هشام السید) در جریان جنگ علیه غزه در سال ۲۰۱۴ به اسارت گرفته شده‌اند اما دو نفر دیگر در هنگام ورود به غزه در سالهای اخیر بازداشت شده‌اند.

حماس در نظر دارد در جریان توافق تبادل اسرای جدید با رژیم صهیونیستی در ازای این نظامیان، اسرای فلسطینی را از زندان‌های رژیم صهیونیستی آزاد کند. حماس در جریان توافق تبادل اسرای قبلی که در سال ۲۰۱۱ رقم خورد توانست در ازای گلعاد شالیت نظامی اسیر صهیونیست، ۱۰۲۷ اسیر فلسطینی را آزاد کنند. برخی معتقدند حماس در نظر دارد در توافق تبادل اسرای جدید آزادی همه زندانیان فلسطینی را از زندان‌های رژیم صهیونیستی محقق کند.

نظر شما