شناسهٔ خبر: 54795572 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

دسترسی سریع به خدمات پشتیبانی شبکه

تمامی مجموعه ها بخش بزرگی از کارهای خود را با کامپیوتر ها انجام می دهند و برای نگهداری و رفع مشکلات شبکه نیازمند همکاری با شرکت های پشتیبانی شبکه هستند که برای انتخاب یک شرکت مطمئن و قابل اعتماد نکات زیر را باید رعایت کرد:

صاحب‌خبر -
تمامی مجموعه ها بخش بزرگی از کارهای خود را با کامپیوتر ها انجام می دهند و  برای نگهداری و رفع مشکلات شبکه نیازمند همکاری با شرکت های پشتیبانی شبکه هستند که برای انتخاب یک شرکت مطمئن و قابل اعتماد نکات زیر را باید رعایت کرد:
 
مطالعه دقیق قرارداد پشتیبانی شبکه
از مهم ترین مواردی که می توانید تا حد قابل قبولی نسبت به انتخاب شرکت پشتیبانی شبکه مطمئن تصمیم گیری کنید مطالعه دقیق و کامل قرارداد پشتیبانی شبکه است، به گونه ای که هیچ سوالی برای شما باقی نماند و اگر نکته ی خاصی را در قرارداد پشتیبانی شبکه ملاحضه کردید که می تواند کیفیت سرویس دهی را کاهش دهد می بایستی آن را با شرکت مورد نشر در میان گذاشته و درخواست اصلاح آن را داشته باشید. ولی باید به این موضوع توجه کنید قرارداد همه چیز نیست و باید به موارد دیگری که در ادامه گفته می شود توجه کنید.
 
سرعت پاسخ گویی پشتیبانی شبکه
همیشه مشکلاتی در شبکه به وجود می آیند که نیازمند رفع سریع هستند و به همین منظور کارشناس پشتیبانی شبکه باید همیشه در دسترس باشد تا بتواند مشکلات این چنینی و مهم را به سرعت برطرف کند. البته باید خاطر نشان کرد که کارشناس پشتیبانی شبکه باید تدابیری را در ابتدای شروع قرارداد پشتیبانی شبکه انجام دهد تا مشکلات شبکه به حداقل خود برسند و صورتی که مشکلی به وجود آمدن با حداقل زمان انرژی و به سرعت برطرف شود. 

101

متاسفانه در بسیاری از مواقع کارشناس زمان و حوصله لازم برای اصلاح بستر شبکه را ندارد و به همین علت مجموعه با مشکلات زیادی مواجه می شود که تعداد تماس های پشتیبانی را افزایش می دهد و کارشناس پشتیبانی نمی تواند این موضوع را هندل کند. در نتیجه نارضایتی به وجود می آید و مجموعه مورد نظر به دنبال جایگزین کردن یک فرد یا شرکت پشتیبانی شبکه می گردد.
 
همچنین شما در ابتدای برقراری ارتباط با شرکت پشتیبانی شبکه و نوع پاسخ گویی آن ها برای عقد قرارداد و توضیحات لازم می توانید تا حدودی متوجه کیفیت پاسخ گویی شرکت مورد نظر شوید. شما می توانید پس از بر قراری ارتباط با واحد فروش، درخواست گفت و گو و ملاقات با واحد فنی و پشتیبانی شبکه را نیز داشته باشید تا بتوانید با نوع برخورد کارشناس پشتیبانی آشنا شوید

102

 
توجه به جزییات در پشتیبانی شبکه
کمتر شرکت پشتیبانی شبکه ای وجود دارد که به جزییات شبکه شما دقیق نگاه کند و بر این اساس به شما شرایط پشتیبانی را اعلام کند. زمانی که شما با شرکت پشتیبانی شبکه ارتباط برقرار می کنید در درجه اول باید از شما سوالات زیادی در رابطه با تعداد و نوع تجهیزات و سوریس های که در شبکه از آن ها استفاده می کنید بکند. این موضوع به ظاهر ساده دقت شرکت پشتیبانی شبکه را میرساند.
 
در درجه بعد شرکت مورد نظر نباید به شما زمان دقیقی در ابتدا اعلام کند و باید به شما بازه اعلام کند، چرا که برای اعلام دقیق زمان و قیمت بسیاری از موارد باید سنجیده شوند و این موضوع به واسطه بررسی دقیق کارشناس پشتیبانی شبکه با صرف زمان چند ساعته امکان پذیر است.
 
خدمات پشتیبانی شبکه قابل اعتماد
اگر به دنبال یک شرکت پشتیبانی شبکه در تهران هستید که بتواند تمام موارد گفته شده در این محتوا را پوشش دهد می توانید از خدمات پشتیبانی شبکه شرکت آی تی پشتیبان استفاده کنید. از مهم ترین ویژگی های آی تی پشتیبان می توان به ظرفیت محدود آن ها اشاره کرد، به گونه ای که برخلاف شرکت های دیگر پشتیبانی شبکه که خارج از ظرفیت خود اقدام به ارائه خدمات پشتیبانی شبکه می کنند، آی تی پشتیبان تنها نسبت به حجم کار خود پروژه جدیدی را قبول می کند و برای اینکه بتواند کیفیت خود را حفظ کند از دریافت پروژه های جدید که خارج از ظرفیت خود باشد جلوگیری می کند.
در نتیجه شما دیگر نگران کاهش کیفیت خدمات پشتیبانی شبکه در آینده نیستید، بلکه آی تی پشتیبان با گذر زمان بر روی وضعیت شبکه شما مسلط می شود و پس از گذشت یک ماه از شروع عقد قرارداد پشتیبانی شبکه 95 درصد مشکلات شبکه در صورت وجود در کمتر از نیم ساعت برطرف می شود.
 
عوامل تاثیر گذار در قیمت پشتیبانی شبکه
خدمات پشتیبانی شبکه ارائه شده توسط مجموعه های پشتیبانی شبکه از نظر قیمتی به عوامل زیادی وابسته است که در زیر به مهم ترین آن ها اشاره کرده ایم:
⦁ تعداد تجهیزات شبکه
⦁ نوع هر یک از تجهیزات شبکه
⦁ تعداد دفعات مراجعه کارشناس شبکه
⦁ نوع قرارداد پشتیبانی شبکه از بابت زمان های پاسخ گویی
⦁ تفاوت سرویس ها و نرم افزار ها
⦁ مسافت و موقعیت جغرافیایی شرکت مورد نظر

 

نظر شما