شناسهٔ خبر: 54794681 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

باشگاه استقلال | از جلسه سرنوشت ساز حسین زاده با مسئولان تا مشتری جدید کاپیتان

صاحب‌خبر -

شفقنا – باشگاه استقلال پس از هفته‌ها سکوت و بی خبری بالاخره جانشین فرهاد مجیدی را مشخص کرد و مربی پرتغالی با حضور در تهران رسما سرمربی آبی‌ها شد. پس از معرفی سرمربی جدید استقلال، خبرهای خوبی برای هواداران این تیم به گوش رسید.

جلسه سرنوشت ساز حسین زاده با مسئولان استقلال

امیرحسین حسین زاده وینگر جوان استقلال این روزها با پیشنهاداتی از کشور بلژیک مواجه شده است. این بازیکن حتی اقداماتی در مورد ویزای این کشور انجام داده اما مسئولان استقلال شدیدا به دنبال حفظ این بازیکن جوان هستند.

قرار است حسین زاده امروز و فردا نشستی سرنوشت ساز با مدیران باشگاه استقلال برگزار کند تا تکلیف وی برای فصل بعد مشخص شود. حسین زاده یک فصل دیگر با استقلال قرارداد دارد اما بندی در قرارداد وی وجود دارد که در صورت دریافت پیشنهاد خارجی می تواند از آبی پوشان جدا شود./ طرفداری

 

سقف ۱۲ میلیاردی مانع تمدید قرارداد استقلالی ها!

مسئولان باشگاه استقلال این روزها در حال مذاکره با بازیکنان مد نظر خود برای فصل آینده هستند و پیشنهاداتی را هم برای تمدید قرارداد به برخی از بازیکنان این تیم ارائه کردند اما به نظر می رسد رقم پیشنهادی استقلال با توجه به سقف در نظر گرفته شده چندان باب میل بازیکنان این تیم نیست.

در مذاکرات صورت گرفته بین مسئولان استقلال و برخی بازیکنان پیشنهاد ۱۲ میلیارد تومانی از سوی باشگاه ارائه شده و همین مساله باعث شده تا برخی از بازیکنان این تیم فعلا قید تمدید قرارداد با این باشگاه را زده و منتظر پیشنهادات دیگر باشگاه ها باشند.

قرارداد بازیکنانی نظیر حسین مرادمند، عارف غلامی، محمد دانشگر، وریا غفوری، مهدی مهدی پور، آرمان رمضانی و … به پایان رسیده و نفراتی چون حسین حسینی و امیر حسین حسین زاده نیز پیشنهادتی از پرتغال و بلژیک دارند که در صورت پرداخت مبالغی می توانند از استقلال جدا شوند./ خبرورزشی

سرپرست استقلال تغییر خواهد کرد؟

بیژن طاهری گفت: «هنوز هیچ حکم جدیدی از باشگاه استقلال نگرفته‌ام. هیچ صحبتی با من در این راستا نشده است. به احتمال زیاد تا آخر هفته تکلیف من با باشگاه استقلال روشن خواهد شد. یک استقلالی تمام عیار هستم و همیشه خودم را خادم این باشگاه می‌دانم.» شاید این تعلل در تمدید و اعلام رسمی ماندن طاهری به این معنا باشد که برنامه‌های باشگاه تغییر کرده است و آجورلو در نظر دارد از این گزینه در پست دیگری استفاده کند و جایگاهش را در باشگاه تغییر دهد.

از طرفی در روزهای گذشته نیز شایعاتی در این زمینه وجود داشت که گفته می‌شد خسرو حیدری مشاور فعلی آجورلو پیشنهاد سرپرستی استقلالی‌ها را برای فصل جدید دریافت کرده است.

به هر حال باشگاه استقلال زمان آنچنانی برای خالی نگه داشتن این پست ندارد و باید ظرف روزهای آتی تکلیف را مشخص کند. طبق برنامه‌ای که طراحی شده تمرینات استقلال بعد از بازگشت دوباره ساپینتو آغاز خواهد شد که تا آن زمان باید نام سرپرست جدید این تیم معرفی شود. / ایران ورزشی

زمان شروع تمرینات استقلال

بر اساس اعلام ساپینتو تمرینات استقلال نیز برای فصل جدید از اواسط هفته آینده استارت خواهد خورد. به احتمال فراوان در یکی از روزهای ۱۷، ۱۸ یا ۱۹ تیرماه تمرینات استقلال شروع می‌شود و آبی ها کارشان را از سر می‌گیرند. / خبر ورزشی

مشتری جدید کاپیتان استقلال

همچنین مهر نوشت: در حالی که جواد نکونام سرمربی فولاد رسما اعلام کرد خواهان به خدمت گرفتن وریا غفوری است، یکی دیگر از تیم‌های لیگ برتری نیز خواهان جذب این بازیکن شد.

با گذشت بیش از ۲۰ روز از پایان فصل گذشته کماکان تکلیف وریا غفوری کاپیتان باتجربه تیم استقلال مشخص نیست و علیرغم اینکه وی اعلام کرده اولویت نخستش حضور در جمع آبی پوشان است، مدیران باشگاه تمدید قرارداد با این بازیکن را منوط به تایید سرمربی جدید کرده‌اند. در پی نشر خبری مبنی بر اینکه فولاد خواهان به خدمت گرفتن این مدافع با تجربه است، جواد نکونام در یک برنامه زنده تلویزیونی این خبر را تایید کرد و اعلام داشت در صورتی که به هر دلیلی غفوری با استقلال ادامه همکاری ندهد، مایل است در فولاد از این بازیکن استفاده کند.

در حالی که فولادی‌ها رسماً تمایل خود را جهت به کار گیری وریا غفوری اعلام کرده‌اند، تیم آلومینیوم اراک هم برای جذب این بازیکن ابراز علاقه کرد تا در صورت قطع همکاری استقلال و غفوری، کاپیتان آبی‌ها برای انتخاب تیم جدید خود قدرت انتخاب داشته باشد.

برچسب‌ها:

نظر شما