شناسهٔ خبر: 54765690 - سرویس علمی-فناوری
نسخه قابل چاپ منبع: ورزش۳ | لینک خبر

سگ‌های خانگی؛ مهمانان جدید استادیوم‌های اسپانیا!

باشگاه خیرونا می‌خواهد فضایی را فراهم کنند تا حیوانات خانگی نیز فصل بعد وارد استادیوم بشوند.

صاحب‌خبر -

به گزارش "ورزش سه"، تیم تازه لالیگایی شده خیرونا در حال انجام یک مطالعه است تا متوجه شود آیا امکان حضور سگ‌ها در مسابقات این باشگاه در کنار هواداران وجود دارد یا خیر. در واقع آنها می‌خواهند فضایی را فراهم کنند که افراد قادر به آوردن حیوانات خانگی خود در طول مسابقات خیرونا به استادیوم باشند. این تیم کاتالانونیایی، فصل گذشته پس از قرار گرفتن در رتبه ششم در سگوندا، در مرحله پلی‌آف درخشان ظاهر شده و موفق شد بازگشت به رده اول فوتبال اسپانیا را قطعی سازد. 

حالا و پس از یک قرارداد حمایت مالی با یک برند غذا و مراقبت از حیوانات خانگی برای فصل بعد، ناچو ماس باگا، مدیر عامل باشگاه، برنامه‌هایی را برای تبدیل شدن آنها به اولین تیم "دوست‌دار حیوانات خانگی" در جهان در سر دارد.

ماس باگا در این‌رابطه گفت: "یک‌سری مقررات دولتی در مورد نحوه ورود به استادیوم‌های فوتبال وجود دارد. اما در حال بررسی این موضوع هستیم که آیا می‌توان به سگ‌ها در یک فضای خاص در ورزشگاه فضای اسکان داد یا خیر. ما دوست داریم استادیوم ختافه جایی برای همه موجودات باشد و ورزشگاه تبدیل به یک فضای خانوادگی و فکری با احترام حیوانات شود. این یک پیام صرفا تجاری نیست. آنها به ما کمک می‌کنند تا پیامی داده و جامعه را نسبت به احترام به حیوانات آگاه کنیم. این برنامه بسیار فراتر از قرار گرفتن برند و لوگوی شما بر روی پیراهن خیرونا است."

نظر شما