شناسهٔ خبر: 54695986 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان:

پرداخت مطالبات کارگران از اهمیت ویژه ای برخوردار است

گرگان- خواجه مظفری، مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی گلستان گفت: اجرای قانون و پرداخت مطالبات کارگران برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است به همین منظور نظارت های زیادی در این حوزه انجام می شود.

صاحب‌خبر -

حسینعلی خواجه مظفری در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: اجرای قانون و پرداخت مطالبات کارگران برای ما از اهمیت ویژه ای برخوردار است به همین منظور نظارت های زیادی در این حوزه انجام می شود.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی گلستان با اشاره به اینکه تثبیت اشتغال و امنیت شغلی از اصلی ترین اهداف وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی است، خاطرنشان کرد: در سال گذشته هفت هزار و 534 مورد بازرسی به منظور حسن اجرای قانون کار از کارگاه ها و واحدهای صنفی داشته ایم.

وی با تاکید بر این مسئله که دولت سیزدهم توجه ویژه ای به قشر کارگر دارد، افزود: اگر کارگر و کارفرما در محیط کار با مشکلاتی رو به روشوند تلاش کردیم که با ارائه مشاوره مشکلات را مرتفع کرده و اجازه ندهیم حقی از کارگر ضایع شود.

خواجه مظفری ادامه داد: در همین راستا سال گذشته هفت هزار و977 نفر به واحدهای مشاوره این اداره کل مراجعه و از خدمات مشاوره ای در زمینه قوانین و مقررات اداره کار بهره مند شدند.

مدیرکل تعاون و رفاه اجتماعی گلستان یادآور شد: همچنین سال گذشته چهار هزار و 896 مورد بازرسی های دوره ای از کارگاه های مشمول قانون کار و هزار و 309 مورد نیز از مشاغل پرخطر مانند صنعت ساختمان بارزسی انجام شده است.

نظر شما