شناسهٔ خبر: 54683199 - سرویس اقتصادی
نسخه قابل چاپ منبع: افکارنیوز | لینک خبر

با حضور رئیس و اعضای فراکسیون شوراها و مدیریت شهری و روستایی مجلس انجام شد ؛

رونمایی از کامیون کشنده آتامان ایران خودرو

آیین رونمایی از کامیون کشنده آتامان امروز دوشنبه ۳۰ خرداد در ایران خودرو دیزل با حضور رییس و اعضای فراکسیون شوراها و مدیریت شهری و روستایی مجلس برگزار و از این محصول جدید رونمایی شد.

صاحب‌خبر -

در این مراسم رونمایی علاوه بر مهدی خطیبی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو ، جواد توسلی مهر مدیرعامل شرکت ایران خودرو دیزل ، محسن پیرهادی رئیس فراکسیون شوراها و مدیریت شهری و روستایی مجلس ، محمد وحیدی، حجت الله فیروزی فیروزی، مجتبی توانگر، اسماعیل حسین زهی، روح الله نجابت، مهدی شریفیان از اعضای فراکسیون و فرماندار اسلامشهر حضور داشتتد.

جواد توسلی مهر ، مدیرعامل ایران خودرو دیزل در مراسم رونمایی از کامیون کشنده آتامان گفت : با ورود این محصول به بازار احتمالا دیگر نتوانیم فوتون اچ۴ تولید کنیم چون هم به لحاظ کیفیت و هم به لحاظ قیمت نسبت به آن محصول برتری دارد.

وی افزود : روس‌ها به دنبال خرید آتامان هستند با وجود اینکه این محصول هنوز وارد بازار ایران هم نشده است.

توسلی مهر اظهار داشت : در دنیا یکی از شاخص‌هایی که نشان می‌دهد آن کشور پیشرفته است یا خیر بحث زیرساخت‌های حمل و نقل آن کشور است.

وی تصریح کرد : سالانه باید ۴۵هزار دستگاه از ناوگان تجاری از رده خارج و ۱۱هزار دستگاه خودرو به بخش حمل بار کشور وارد شود.

مهدی خطیبی مدیرعامل گروه صنعتی ایران خودرو در مراسم رونمایی از کشنده آتامان ایران خودرو دیزل گفت: قرار ما این بود که در سال ١۴٠١ هر دو ماه محصول جدید داشته باشیم که امروز آتامان یکی از این محصولات است. همین که دغدغه بزرگ ایران خودرو یعنی ایران خودرو دیزل در حال حاضر رفع شده است باید از مهندس توسلی مهر و کل مجموعه ایران خودرو دیزل تشکر کرد.

رونمایی از کامیون کشنده آتامان نمایندگان مجلس

رونمایی از کامیون کشنده آتامان محسن پیرهادی رونمایی از کامیون کشنده آتامان جواد توسلی مهر

کامیون کشنده آتامان

این خودروی باری دارای مشخصاتی از جمله موتور OM۴۵۷ LA با قدرت ۴۳۰ اسب بخار و گشتاور ۲۱۰۰ نیوتن متر در ۱۱۰۰ دور در دقیقه و تجهیزاتی نظیر توربو شارژ و اینتر کولر است.

همچنین این کشنده از استاندارد آلایندگی یورو چهار پی دی اف یا یورو پنج‌ای ای وی و سیستم سوخت رسانی انژکتوری، تزریق مستقیم و دیزلی برخوردار است.

برخورداری از سیستم تعلیق جلو و عقب، سیستم ترمز دومداره، پنوماتیک، جلو دیسکی و عقب کاسه‌ای و مجهز به سیستم ترمز ضد قفل و سیستم ضد لغزش و نیز ترمز‌های دستی و کمکی و برخورداری از ظرفیت مخزن سوخت ۸۰۰ لیتری از دیگر مشخصات این محصول به شمار می‌رود.

کامیون کشنده آتامان

منبع

نظر شما