شناسهٔ خبر: 54664740 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

صنعت گل و گلاب در کاشان و بلغارستان به عنوان ظرفیت مشابه در دو کشور وجود دارد

گروه استان‌ها- سفیر بلغارستان ضمن اشاره به تمایل همکاری شهرهای بلغارستان با کاشان گفت: صنعت گل و گلاب در کاشان و بلغارستان به عنوان ظرفیت مشابه در دو کشور وجود دارد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از کاشان، نیکولینا استفانووا کونوا بعد از ظهر امروز در دیدار با شهردار کاشان ضمن ابراز خرسندی از بازدید از شهر کاشان اظهار داشت: ملاقات با شهردار کاشان بسیار مفید بود و زمینه‌های مختلفی در راستای همکاری بررسی شد.

وی با بیان اینکه نتایج این ملاقات برای هر دو طرف زیاد است، افزود: امیدواریم در اسرع وقت با شهرداری کاشان ارتباط برقرار کنیم و در این زمینه بحث و تبادل نظرهای مهم و خوبی صورت گرفته است.

سفیر بلغارستان با تقدیر از میزبانی شایسته کاشانی‌ها، رونق صنعت گل و گلاب در کاشان و نقاط مختلف بلغارستان را به عنوان ظرفیتی مشابه ذکر کرد و ابراز داشت: شهرهای مختلف این کشور برای افزایش همکاری با کاشان بزرگ تمایل دارند.

حسن بخشنده نیز در این دیدار ضمن اشاره به سفر سفیر بلغارستان به کاشان اظهار داشت: این سفر فرصت مغتنمی بود تا در ابعاد مختلف صنعتی، فرهنگی و اجتماعی صحبت کنیم و قرابت شهر کازانلاک با شهر کاشان نیز گواه بر این مطلب است.

شهردار کاشان افزود: موضوعاتی در زمینه خواهرخواندگی کازانلاک و کاشان صحبت شد و مباحث در زمینه مدیریت شهری با سفیر بلغارستان صحبت و تبادل نظر شد و تفاهم اولیه مورد موافقت قرار گرفت و در فرصت‌های آتی به توافق نهایی نیز دست پیدا می‌کنیم.

انتهای پیام/801/ح

نظر شما