شناسهٔ خبر: 54660578 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: شفقنا | لینک خبر

آخرین اقدامات اجرایی برای زائران در مکه مکرمه

صاحب‌خبر -

شفقنا -رئیس ستاد مکه مکرمه به صورت میدانی از آخرین اقدامات اجرایی در عملیات حج تمتع 1401 در مکه مکرمه بازدید به عمل آورد.

به گزارش شفقنا بنا براعلام  روابط عمومی سازمان حج و زیارت؛ دکتر اکبر رضایی رئیس ستاد مکه مکرمه روز شنبه بیست و هشتم خرداد ماه از آخرین روند اقدامات اجرایی در مکه مکرمه بازدید به عمل آورد.
راه اندازی و تجهیز درمانگاههای مناطق سه گانه مکه، آخرین روند راه اندازی بیمارستان مرکز پزشکی حج و زیارت و بازدید میدانی از ایستگاه‌های حمل‌ونقل درون شهری مکه مکرمه (غزه و جمرات)از سوی رییس ستاد مکه مکرمه مورد بررسی و نظارت قرار گرفت تا بهترین و مطلوب ترین کیفیت در خدمات رسانی به زائران انجام پذیرد.
رئیس ستاد مکه مکرمه در این بازدیدهای میدانی بر تسهیل امور خدمت رسانی و کیفیت مطلوب به زائران کشورمان تاکید کرد.

همچنین رییس سازمان حج وزیارت ضمن بازدید از آشپزخانه متمرکز زایران ایرانی در مدینه منوره و نظارت بر تهیه و طبخ غذای زایران، بر کیفیت مناسب غذای زایران تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی سازمان حج وزیارت ؛ دکتر سید صادق حسینی و تنی چند از اعضای ستاد امروز یکشنبه بیست و نهم خرداد ماه از آشپزخانه زین مدینه منوره که محل تهیه، طبخ و توزیع غذای زایران ایرانی مدینه منوره می باشد ، از روند خدمات رسانی در این آشپزخانه متمرکز بازدید کرد.
وی ضمن قدردانی از دست اندرکاران و خداقوت به آشپزها و کادر آشپزخانه بر سلامت تغذیه زایران و کیفیت مناسب آن تاکید کرد.
رییس سازمان حج و زیارت در دیدار با مدیر ایرانی آشپزخانه و مدیر عربی آشپزخانه زین، با اشاره به وظیفه سنگین آشپزها برای حفظ سلامت زایران گفت: انتظارات ما در خصوص تغذیه تا حدود زیادی محقق شده است و امیدواریم روز بروز شاهد افزایش کیفیت خدمات در این حوزه باشیم.
دست اندرکاران حج وزیارت همچنین ضمن نظارت بر آشپزخانه متمرکز زایران ایرانی بر بهبود کیفیت دستگاههای مرتبط با طبخ غذا، برای خدمات رسانی بهتر تاکید کردند.
گفتنی است در حال حاضر روزانه در هر وعده ۷ هزار پرس غذا طبخ و توزیع می شود که این روند در اوج حضور زایران به ۹ هزار پرس غذا هم می رسد.

نظر شما