شناسهٔ خبر: 5465534 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: روزنامه کاروکارگر | لینک خبر

اخبار ورزشی

صاحب‌خبر -
  • عیادت وزیر ورزش از مایلی‌کهن
وزیر ورزش و جوانان از محمد مایلی‌کهن عیادت کرد.
به گزارش کاروکارگر، محمود گودرزی صبح دیروز از محمد مایلی‌کهن که این روزها در بیمارستان قلب تهران بستری است، عیادت کرد. وزیر ورزش در این دیدار جویای احوال سرمربی سابق تیم ‌ملی فو‌تبا‌ل ایران بود و از آخرین وضعیت جسمانی او با خبر شد. گودرزی با آرزوی بهبودی برای مایلی کهن گفت: امیدوارم بزودی سلامت خود را بدست بیاورید و همراه ورزش کشور باشید. تجربه بسیار خوب و سازنده شما در کنار تیم فوتبال امید ارزشمند است و امیدوارم با کمک هم بتوانیم بعد از سالها فرصت حضور در المپیک را بدست آوریم. محمد مایلی کهن نیز با تشکر از توجه وزیر ورزش و جوانان به پیشکسوتان ورزش اظهار کرد: حضور وزیر متخصص در ورزش سالها خواسته ما بوده و امید دارم با همدلی و همراهی از این فرصت خوب برای رشد ورزش ایران استفاده شود. کار شما به عنوان وزیر ورزش بسیار سخت است، زیرا تصمیم به مبارزه با فسادی گرفته‌اید که سالها در این ورزش خانه کرده است، ولی مطمئنم نامی نیک از شما در ورزش ایران به یادگار خواهد ماند
 
  • پورحیدری از مظلومی، منصوریان، کریمی، نامجو مطلق و زرینچه برنامه می گیرد
باشگاه استقلال از 5 مربی برای هدایت این تیم برنامه خواست.
5 گزینه داخلی سرمربی‌گربی استقلال مشخص شدند. این 5 نفر عبارتند از مظلومی، زرینچه، نامجو مطلق، منصوریان و فیروز کریمی. قرار است منصور پورحیدری با تماس به این 5 مربی، از آن‌ها برنامه‌شان را بگیرد و پس از بررسی در جلسه دوشنبه هیات مدیره استقلال آن‌ها را مطرح کند و اگر هر یک از این 5 نفر برنامه‌شان را به منصور پورحیدری ارائه ندهند، اتوماتیک‌وار از لیست گزینه‌های سرمربی‌گری استقلال خارج می‌شوند.
نکته قابل ذکر دیگر این است که گزینه‌های خارجی استقلال ظاهرا در اولویت دوم قرار دارند و در صورتی که هیات مدیره نظر مساعدش را به گزینه‌های داخلی ندهد، به گزینه‌های خارجی توجه خواهد شد.
 

نظر شما