شناسهٔ خبر: 54647910 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کارگروه حمایت از تولید دانش‌بنیان و صیانت از نخبگان لرستان تشکیل شد

مدیرکل بازرسی لرستان گفت: کارگروه حمایت از تولید دانش‌بنیان و صیانت از نخبگان برای حمایت از شرکت‌های دانش‌بنیان و‌ در راستای پیگیری اجرای سیاست‌های کلی اقتصاد مقاومتی در لرستان تشکیل شد.

صاحب‌خبر -

به گزارش  خبرگزاری تسنیم از خرم‌آباد،سعید رازانی عصر امروز در سومین جلسه کارگروه حمایت از تولید دانش بنیان و صیانت از نخبگان که  در پارک علم و فناوری لرستان  برگزار شد اظهار داشت: به منظور حمایت از شرکت‌های دانش بنیان و در راستای پیگیری اجرای سیاست های کلی اقتصاد مقاومتی و همچنین در راستای تحقق شعار سال، کارگروهی تحت عنوان «کارگروه حمایت از تولید دانش بنیان و صیانت از نخبگان» در سازمان بازرسی استان لرستان تشکیل شده است و هدف این است که به تناسب مسائل و مشکلات موجود بتوان پیگیری‌های لازم را به عمل آورد.

وی  با بیان اینکه فضای بسیار خوبی  برای شرکت‌های دانش بنیان  استان فراهم شده است افزود: سازمان بازرسی یک نهاد نظارتی است و با کلیه دستگاه‌های اجرایی در ارتباط است و می‌تواند به راحتی مسائل و مشکلات شرکت‌های دانش‌بنیان و فناور را پیگیری کند.

مدیرکل بازرسی لرستان از پیگیری مشکلات پارک علم و فناوری لرستان  خبرداد وعنوان کرد: از جمله مشکلات پارک علم و فناوری استان اخذ تسهیلات تبصره 18 شرکت‌های فناور و همچنین مشکل عدم وجود کارگزار و شرکت ارزیاب دانش‌بنیان در استان است که  توسط  اداره کل بازرسی  استان در حال پیگیری است.

وی بیان کرد: در جلسات بعدی حسب مورد، مدیران کل دستگاه‌های اجرایی که نیاز است در جلسه حضور داشته باشند دعوت و مسائل مطرح و حل می‌شوند و اگر مسئله یا مشکلی باشد که از عهده استان خارج است بازرسی استان به بازرسی کل کشور منعکس و در کنار آنها مسائل را پیگیری می‌کند.

انتهای پیام/645/ح

نظر شما