به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خبرآنلاین، دیاکو حسینی در توییتی نوشت: بحران دستاورد، مقدمه ی سرهم بندی آمار و مصادره به مطلوب روایت هاست
و این دو در نهایت، موجب اثر بومرنگی تبلیغات. مراقب باشید در این تله نیفتید
و افکار عمومی را دستکم نگیرید.
به گزارش اقتصاد نیوز به نقل از خبرآنلاین، دیاکو حسینی در توییتی نوشت: بحران دستاورد، مقدمه ی سرهم بندی آمار و مصادره به مطلوب روایت هاست
و این دو در نهایت، موجب اثر بومرنگی تبلیغات. مراقب باشید در این تله نیفتید
و افکار عمومی را دستکم نگیرید.