شناسهٔ خبر: 54645883 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

نوروزی: کاهش بازدیدها و حذف دوربین های فراپادمانی را تحسین می کنیم

نماینده مجلس تاکید کرد: کاهش بازدیدها و حذف دوربین های فراپادمانی را تحسین می کنیم چرا که نشان از استقلال و درایت مردان هسته ای و دیپلمات های کشور است.

صاحب‌خبر -
حسن نوروزی ، در واکنش به اینکه ۲۵ درصد از بازرسی‌های هسته‌ای جهان تنها از ایران است، گفت: آژانس بین المللی انرژی اتمی متاثر و منفعل است، این نهاد بین المللی هیچ وقت حاضر نمی شود رژیم صهیونیستی  و کشورهایی که ظالمانه دست به غنی سازی می زنند، کلاهک هسته ای دارند را محکوم کرده و علیه آنها بیانیه یا قطعنامه صادر کند.

نماینده مردم رباط کریم و بهارستان در مجلس ادامه داد: در مقابل با وجود اینکه ایران پیمان منع اشاعه سلاح هسته ای را پذیرفته است بازرسان آژانس  بر روی فعالیت هسته ای ایران تمرکز کرده اند و علیه ما قطعنامه صادر می کنند لذا وقتی نهادی جانبدارانه کار می کند ضرورتی ندارد که با آن همکاری فراپادمانی داشته باشیم.

وی تاکید کرد: ایران هم مانند بسیاری از کشورها مسیر فعالیت هسته ای خود را ادامه می دهد، دیگر بازرسی های یکطرفه را نمی پذیریم که بعد از آن براساس مستندات نادرست علیه ایران قطعنامه صادر کنند، از این رو عقل و منطق حکم می کند زیر بار چنین ظلم و ستمی نرویم.

این نماینده مجلس تاکید کرد: نمایندگان از تصمیم دولتمردان برای کاهش بازدیدهای و بازرسی های یکجانبه دفاع می کنیم، آژانس با بهانه جویی و طرفداری از غرب فعالیت هسته ای ایران را زیر ذره‌بین قرارداده است در حالی که کلمه ای درباره اسرائیل و کشورهایی که کلاهک هسته ای دارند بیانیه و قطعنامه صادر نمی کند. از این رو کاهش بازدیدها و حذف دوربین ها را تحسین می کنیم چرا که نشان از استقلال و درایت مردان هسته ای و دیپلمات های کشور است./خانه ملت

برچسب‌ها:

نظر شما