شناسهٔ خبر: 54627357 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: عصر ایران | لینک خبر

امام جمعه کرج: ضدیت ما با آمریکا هیچگاه کمرنگ نخواهد شد

شهید چمران مردی اهل عمل و جهاد و مقاومت بود و امروز برای رفع مشکلات کشور به مسئولانی همچون شهید چمران نیاز است.

صاحب‌خبر -

نماینده ولی فقیه در استان البرز گفت: دشمنان با مشکلات و فشارهای پیرامونی که به وجود می آورند محاسبات افراد به خصوص مسئولان را دچار نقص و خلل می‌کنند.

به گزارش ایسنا؛ سیدمحمدمهدی حسینی همدانی در خطبه‌های نماز جمعه ۲۷ خرداد کرج با بیان اینکه ضدیت ما با استکبار و به خصوص آمریکای جنایتکار و افکار پلیدش هیچگاه کم رنگ نخواهد شد گفت: اخیراً اشرار صهیونیستی نکاتی را در خصوص ایران و تغییر رویکرد شان بیان کردند که حالا در میدان عمل نتیجه  گفته هایشان را خواهند دید. اما آنچه که ما فراموش نخواهیم کرد و جزء آداب هر جامعه ما قرار گرفته فریاد مرگ بر آمریکا است.

حسینی همدانی به ترور ۱۷ هزار نفر به دست منافقان اشاره کرد و افزود: تاکنون هر اقدامی علیه مسلمانان انجام گرفته یک پای ثابت آن منافقان بودند.

خطیب جمعه کرج به سالگرد شهید مصطفی چمران به عنوان سرداری شجاع و دلیر اشاره کرد و افزود: زندگی و شخصیت شهید چمران می تواند  الگویی  برای جوانان و مسئولان کشور باشد.

وی گفت: شهید چمران مردی اهل عمل و جهاد و مقاومت بود و امروز برای رفع مشکلات کشور به مسئولانی همچون شهید چمران نیاز است.

آیت الله حسینی همدانی به مدیریت مصرف آب و جلوگیری از بیابان زایی در کشور اشاره کرد و افزود: مسئولان باید با اهتمام ویژه جلوی تغییر کاربری های کشاورزی را بگیرند.

 نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه کرج با انتقاد از معیوب بودن شبکه آبرسانی و استفاده از روش های غرقابی و کشت محصولات آب بر در مناطق کم آب اشاره کرد و گفت: لازم است از تولید، مصرف تا بازیافت صرفه جویی صورت گیرد.

وی با تاکید برصیانت سدها و اصلاح شبکه های آبرسانی گفت: لازم است اقتدار غذایی جامعه در گرو توسعه کشاورزی است.

وی با بیان اینکه امروز یکی از مصادیق استکبار ستیزی کمک به استقلال کشور است افزود: رهبر انقلاب اولویت را به بخش کشاورزی داده اند چرا که وابستگی غذا منجر به وابستگی سیاسی به کشورهای بیگانه می شود.

 

برچسب‌ها:

نظر شما