شناسهٔ خبر: 54616607 - سرویس فرهنگی
نسخه قابل چاپ منبع: گیمفا | لینک خبر

ساخت سه‌گانه‌ سینمایی از انیمیشن Avatar: The Last Airbender

ایلیا عسگری

صاحب‌خبر -

کمپانی پارامونت و استودیو نیکلودئون در طی جشنواره بین‌المللی فیلم انیمیشن انسی اعلام کردند که انیمیشن سه‌گانه بلند از Avatar: The Last Airbender را خواهند ساخت.

در سال 2021 استودیو نیکلودئون گروهی را تشکیل داد تا به صورت اختصاصی به ساخت محتوا براساس دنیای Avatar: The Last Airbender و The Legend of Korra بپردازند؛ حال طبق گزارش خبرگزاری ورایتی، این گروه مسئولیت ساخت یک سه‌گانه انیمیشنی بلند را بر عهده خواهند داشت.

نخستین انمیشن بلند از این سه‌گانه توسط لورن مونتگومری (Lauren Montgomery) ساخته خواهد شد. او کسی است که پیش از این در ساخت دو مجموعه Avatar و The Legend of Korra نقش داشته و کاملاً بر فضا و سبک این دنیا واقف است.

رئیس بخش انیمیشن‌سازی کمپانی پارامونت در بیانیه‌ای اعلام نموده که:

تهیه‌کنندگان و خالقان اصلی مجموعه آواتار در کنار ما برای ساخت این سه‌گانه حضور خواهند داشت. آن‌ها همانطور که سریال‌های زیبایی از این فرنچایز خلق کردند، در آینده نیز آثاری را خواهند ساخت که به منبع اصلی وفادار باشد.

یکی از نکات جالبی که باید به آن اشاره شود، این است که برایان کونیتزکو (Bryan Konietzko) و مایکل دانته دی‌مارتینو (Michael DiMartino) که از تهیه‌کنندگان اصلی این مجموعه‌های تلویزیونی بودند، برای ساخت سریال لایو اکشن آواتار به نتفلیکس ملحق شده بودند، با این حال به دلیل اختلاف نظر از این پروژه جدا شده و حال در کنار کمپانی پارامونت و استودیو نیکلودئون وظیفه ساخت این سه‌گانه را بر عهده خواهند داشت.

مسئله‌ای که می‌تواند باعث قوت قلب طرفداران این فرنچایز محبوب باشد.

هنوز هیچ تاریخ اکرانی برای این سه‌گانه بی‌نام تعیین نشده است. باید تا انتظار اطلاعات بیشتر صبر نمود.

منبع: پالیگان

arshia.ya.mo Sekiro

نظر شما