شناسهٔ خبر: 54602683 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: مهر | لینک خبر

استاندار خراسان جنوبی:

کوتاهی دستگاه ها در جذب اعتبارات بخشودنی نیست

بیرجند- استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه از مدیران می خواهیم اهتمام ویژه ای برای جذب اعتبارات تملک دارایی سرمایه ای داشته باشند، گفت: هرگونه کوتاهی در این زمینه بخشودنی نیست.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار مهر، جواد قناعت عصر چهارشنبه در شورای اداری خراسان جنوبی با اشاره به مصوبات سفر رئیس جمهور به خراسان جنوبی و حضور معاون اجرایی رئیس جمهوری در استان، بیان کرد: انتظار است مدیران پیگیری‌های لازم را برای اجرای مصوبات در دستور کار قرار دهند و مشکلات احتمالی در روند اجرای مصوبات را پیگیری کنند.

وی بیان کرد: با پیگیری‌های صورت گرفته در سفر اخیر معاون اجرایی رئیس جمهور به خراسان جنوبی، هزار و ۳۰۰ میلیارد تومان به اعتبار سفر رئیس جمهور به استان اضافه شد.

قناعت با بیان اینکه دستگاه‌های متولی برنامه‌ریزی‌های لازم را برای سفر دوم رئیس جمهوری به استان طی ماه‌های آینده انجام دهند، اظهار کرد: امید است بتوانیم در این دوره از سفر هم مصوبات خوبی را برای توسعه استان بگیریم.

استاندار خراسان جنوبی با بیان اینکه از مدیران خواستاریم اهتمام ویژه‌ای برای جذب اعتبارات تملک دارایی سرمایه‌ای در مهلت باقی مانده تا ۳۱ تیرماه امسال را داشته باشند، گفت: هرگونه کوتاهی در این زمینه بخشودنی نیست و جذب این اعتبارات یکی از ملاک‌های ارزیابی مدیران خواهد بود.

وی با اشاره به قانون حمایت از آمران امر به معروف و نهی از منکر، بیان کرد: وظایف دستگاه‌های اجرایی در قانون حجاب و عفاف که به تصویب شورای عالی انقلاب فرهنگی رسیده، مشخص شده است.

قناعت بیان کرد: متأسفانه بسیاری از این وظایف در دوره گذشته مغفول مانده و انتظار است در این دوره دستگاه‌های اجرایی پای کار بیایند و به وظایف خود عمل کنند.

وی بیان کرد: باید طرح‌های اجرایی ستاد امر به معروف و نهی از منکر خراسان جنوبی بر مبنای آسیب‌های اجتماعی استان تهیه شود.

قناعت با تاکید بر مدیریت راهبردی فتا، اظهار کرد: آن دسته از دستگاه‌هایی که در خصوص حملات سایبری کوتاهی کرده و موضوعات فنی را در این خصوص جدی نمی‌گیرند، اگر مورد حمله واقع شدند، حتماً باید پاسخگو باشند و به عنوان ترک فعل محسوب خواهد شد.

وی ادامه داد: انتظار داریم دستگاه‌های اجرایی همکاری لازم را داشته باشند و با مدیریت و مقابله با این موضوع جلوی بسیاری از آسیب‌ها را بگیریم.

نظر شما