شناسهٔ خبر: 54550193 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

علی بهادر جهرمی، سخنگوی دولت:

درباره اسرائیل، هر اقدامی متقابلی که نیاز باشد، پیش خواهیم گرفت

سخنگوی دولت گفت: خط قرمز جمهوری اسلامی، امنیت برای شهروندان خود است و در جهت حفظ امنیت و صیانت از امنیت عموم مردم، هر اقدامی که نیاز باشد به‌عنوان اقدام متقابل نسبت به هرگونه اقدام خارجی نسبت به اسرائیل را پیش خواهد گرفت.

صاحب‌خبر -

علی بهادری جهرمی، سخنگوی دولت درباره تحرکات اخیر رژیم صهیونیستی و طرح برخی تهدیدات علیه کشورمان، طی سخنانی اظهار داشت: ذات رژیم غاصب صهیونیستی که روشن بوده و هست و تأسیس نامشروع این رژیم مبتنی بر ترور، تروریسم، ظلم و حق‌کُشی شکل گرفته و ادامه حیاتش هم مبتنی بر همین ذات تروریستی است.

به گزارش تسنیم، وی افزود: لذا موضع جمهوری اسلامی ایران نسبت به چنین موجود و ماهیتی روشن بوده، هست و ثابت خواهد بود و طبیعتا انتظار می‌رود نهاد‌های بین‌المللی هم موضع‌گیری روشنی نسبت به چنین ماهیت‌های غیرمشروعی داشته باشند و عملکرد روشنی نسبت به اقدامات غیرقانونی و تروریستی چنین رژیمی به‌عمل بیاورند تا سایه آثار و اقدامات مخرب این رژیم منحوس را از منطقه برطرف کنند.

سخنگوی دولت تصریح کرد: خط قرمز جمهوری اسلامی، امنیت برای شهروندان خود است و در جهت حفظ امنیت و صیانت از امنیت عموم مردم، هر اقدامی که نیاز باشد به‌عنوان اقدام متقابل نسبت به هرگونه اقدام خارجی نسبت به این رژیم را پیش خواهد گرفت.

نظر شما