شناسهٔ خبر: 54533701 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: خبر ورزشی | لینک خبر

پشت پرده فسخ قرارداد گلر سرخ‌ها/ پیشنهاد وسوسه‌انگیز باعث جدایی لک شد

درحالی که حامد لک به نزدیکانش و مدیران باشگاه پرسپولیس اعلام کرده بود می‌خواهد بماند و رقابت کند اما در نهایت از این تیم جدا شد.

صاحب‌خبر -

روز شنبه حامد لک به دفتر باشگاه پرسپولیس رفت و قراردادش با این تیم را فسخ کرد تا همه را شوکه کند! حامد لک که در دوران حضورش در پرسپولیس ۳۶ کلین‌شیت به ثبت رساند، ظاهرا با وجود جذب علیرضا بیرانوند قصد نداشت از پرسپولیس جدا شود و می‌خواست با خرید جدید این تیم، رقابت کرده و جایگاهش در دروازه سرخ‌پوشان را حفظ کند.

دروازه‌بان شماره ۸۱ پرسپولیس به نزدیکان، همبازیان و حتی مربیان این تیم گفته بود می‌خواهد بماند و از رقابت با علیرضا بیرانوند واهمه‌ای ندارد اما ناگهان ورق برگشت.

خبردار شدیم دو تیم مس رفسنجان و مس کرمان پیشنهاداتی به حامد لک داده اند که گذشتن ازآن اصلا آسان نبوده است. براساس ادعای یکی از نزدیکان باشگاه پرسپولیس که رابطه خوبی هم با حامد لک دارد، باشگاه مس رفسنجان پیشنهادی ۱۲ میلیارد تومانی به این دروازه‌بان داده است. پیشنهادی که ۲ برابر رقم قرارداد حامد لک برای بازی در پرسپولیس در لیگ بیست و دوم بوده و برهمین اساس او نتوانست برابر آن مقاومت کند.

پیشنهاد مس رفسنجان از مس کرمان دیگر تیم استان کرمان نیز بیشتر بوده و به احتمال فراوان حامد لک را باید درون دروازه رفسنجانی‌ها در فصل آینده دید.

نظر شما