شناسهٔ خبر: 54523048 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

کامراني‌فر: با تيم اصلي الجزاير بازي خواهيم کرد

صاحب‌خبر -
کامراني‌فر: با تيم اصلي الجزاير بازي خواهيم کرد
خبرگزاری آریا-دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: طبق قراردادی که با فدراسیون فوتبال الجزایر امضا شده، این تیم باید با بازیکنان اصلی خود در این مسابقه شرکت کند.
به گزارش خبرگزاری آریا، حسن کامرانی فر گفت: تیم ملی فوتبال شرایط خوبی دارد و ما منتظریم تیم از اردو قطر برگردد تا پس از صحبت با سرمربی درباره اردو بعدی تصمیم گیری کنیم.
کامرانی‌فر درباره فرآیند انتخابات فدراسیون فوتبال افزود: فرآیند و نامه‌ نگاری ها برای اینکه قسمت‌های مختلف نماینده‌ خود را معرفی کنند شروع شده و طبق اساسنامه و مجامع قبلی 70 روز قبل باید نامه‌ها و دعوت‌نامه ها ارسال و محل مجمع و تاریخ آن مشخص شود.
وی افزود: موضوع مهم مشخص شدن تیم‌ها 70 روز قبل از برگزاری مجمع است.الان لیگ برتر و فوتسال تمام شده فقط تکلیف لیگ دو مشخص نیست که نماینده سال گذشته را دعوت کردیم.
کامرانی فر درباره گلایه های سرمربی تیم امید بابت کمبود بازی‌های دوستانه گفت: این امکان وجود نداشت چون به هر حال آنها هم باید در فیفادی بازی کنند. وضعیت بازی های تدارکاتی تیم امید بستگی به فیفادی دارد و باید بر اساس آن برنامه‌ریزی کنیم.
­دبیرکل فدراسیون فوتبال درباره اینکه آیا مهدوی‌کیا همچنان سرمربی تیم ملی امید خواهد بود یا خیر گفت: مهدوی کیا سرمربی تیم ملی خواهد بود و کمیته فنی عملکرد تیم ملی امید و بررسی و نظرشان را اعلام خواهد کرد.
وی درباره مذاکرات برای برگزاری بازی تدارکاتی تیم ملی در شهریور ماه گفت: مذاکرات و رایزنی ها آغاز شده و امیدواریم باز هم در آخرین لحظه اتفاقاتی نیفتد.
کامرانی فر با اشاره به تعیین تکلیف هیأت رئیسه فدراسیون فوتبال و جایگزین مهرداد سراجی افزود: انتخابات رئیس فدراسیون و نواب رئیس و یک نفر از اعضای هیأت رئیسه در اولین مجمع انجام خواهد شد.
دبیر کل فدراسیون فوتبال در خصوص آخرین وضعیت پرونده ویلموتس گفت: این پرونده سه ماه تمدید شد.

نظر شما