شناسهٔ خبر: 54516507 - سرویس ورزشی
نسخه قابل چاپ منبع: آریا | لینک خبر

زیدان - پاری سن ژرمن؛ هنوز توافق نهایی صورت نگرفته است

صاحب‌خبر -
زیدان - پاری سن ژرمن؛ هنوز توافق نهایی صورت نگرفته است
خبرگزاری آریا- شایعات زیادی در خصوص حضور زیدان در پاری سن ژرمن به گوش می رسد.
به گزارش آریا، در فرانسه می‌گویند زین الدین زیدان به نیمکت پاری سن ژرمن نزدیک شده اما هنوز توافق نهایی میان طرفین حاصل نشده‌اند. رسانه معتبر RMC خبر داد زین الدین زیدان در آستانه هدایت پاری سن ژرمن است اما مذاکرات ادامه دارد و هنوز توافق نهایی به دست نیامده است. با این‌حال، موندو دپورتیوو و چند خبرنگار فرانسوی گزارش داده‌اند کار پیوستن زیدان به پی اس جی تمام است. 
آلن میلیاچو، مشاور و نماینده زین الدین زیدان در مصاحبه با اکیپ، هرگونه توافق نهایی با پاری سن ژرمن برای امضای قرارداد را کذب خواند: تمام شایعات درباره توافق زیدان با پاری سن ژرمن صحت ندارند. نه من و نه زین الدین مستقیما با مالک پاری سن ژرمن در ارتباط نبوده‌ایم. تا به امروز، من تنها نماینده زیدان هستم و اجازه دارم درباره وضعیت او صحبت کنم. 
پاری سن ژرمن در آستانه دست‌یابی به توافق با زین الدین زیدان، سرمربی پیشین رئال مادرید قرار دارد. زین الدین زیدان، سرمربی 49 ساله فرانسوی در آستانه هدایت پاری سن ژرمن قرار گرفته است. به گزارش RMC اسپورت، پس از انتصاب لوئیس کامپوس به عنوان مشاور فوتبالی پاری سن ژرمن، انتظار می‌رود مائوریسیو پوچتینو سرمربی آرژانتینی این باشگاه از کار برکنار شود. با توجه به اخراج قریب‌الوقوع پوچتینو، زین الدین زیدان در یک قدمی پاری سن ژرمن قرار گرفته است. 
طبق یافته‌های RMC، هنوز توافق نهایی میان زیدان و پاری سن ژرمن به دست نیامده چون پوچتینو هنوز رسما اخراج نشده است. انتظار می‌رود مذاکرات طرفین طی روزهای آینده ادامه یابد. نقل و انتقالات، یکی از عوامل مهم مذاکرات پی اس جی و زیدان است. پل پوگبا، هافبک پیشین منچستریونایتد که گفته می‌شود در یک قدمی یوونتوس است، یکی از خواسته‌های زیدان خواهد بود و او بارها سعی کرد این هافبک 29 ساله را به رئال مادرید ببرد. 
شایعات در رابطه با سرمربی‌گری زین الدین زیدان در پاری سن ژرمن در حال قوت گرفتن است. با توجه به قطعی بودن اخراج مائوریسیو پوچتینو از پاری سن ژرمن، سران این باشگاه در تلاش هستند خیلی سریع سرمربی جدید تیم‌شان را معرفی کنند. طی روزهای اخیر مدام نام کریستوف گالتیه، سرمربی پیشین لیل و فعلی نیس پیرامون نیمکت پاری سن ژرمن شنیده می‌شد اما ظاهرا رویای دیرینه ناصر الخلیفی در حال محقق شدن است. به گزارش رامون فوئنتس از موندو دپورتیوو، پیوستن زین الدین زیدان، سرمربی پیشین رئال مادرید به پاری سن ژرمن قطعی است. این سرمربی فرانسوی به قطر سفر کرده تا قراردادش با پاری سن ژرمن را نهایی کند. این در حالی است که روز گذشته امانوئل مکرون، رییس جمهور فرانسه که در تمدید قرارداد کیلیان ام باپه نقش مهمی داشت، برای سرمربی‌گری زیدان در یک تیم بزرگ فوتبال فرانسه اظهار امیدواری کرده بود.
امانوئل مکرون رئیس جمهور فرانسه پس از متقاعد کردن کیلیان ام باپه برای تمدید قرارداد با پاری سن ژرمن، اکنون به دنبال جلب رضایت زین الدین زیدان برای قبول هدایت این تیم است. مکرون در مصاحبه با RMC در پاسخ به این سوال که آیا دوست دارد زیدان سکان هدایت پاریس را به دست بگیرد، گفت: من با زیدان صحبت نکرده ام، اما او را به عنوان بازیکن و مربی تحسین می کنم و ما واقعا می خواهیم شخصیتی مثل او را در مسابقات لیگ خود داشته باشیم. ما واقعا یک ورزشکار و مربی با این همه استعداد مثل او را در لیگمان می‌ خواهیم، کسی که بتواند سه جام بزرگ پیاپی (لیگ قهرمانان) را که ما برای باشگاه های فرانسوی آرزو داریم، فتح کند. امیدوارم او به لیگ ما بیاید و یک باشگاه بزرگ فرانسوی را هدایت کند. این عالی خواهد بود. نقش من این است که بگویم فرانسه یک کشور بزرگ ورزشی است؛ یک کشور بزرگ فوتبالی است و مردم ورزش دوست بزرگی دارد. برای ما مهم است بهترین‌ افرادی که آموزش داده‌ ایم و حتی در سطح بین‌ المللی درخشیده‌ اند، بتوانیم برگردانیم.
پل پوگبا، هافبک فرانسوی که قراردادش با منچستریونایتد به اتمام رسید قرار نیست راهی پاری سن ژرمن شود. به گزارش جانلوکا دی مارتزیو، یوونتوس همچنان در تلاش است تا آخرین جزئیات انتقال آزاد پل پوگبا را نهایی کند و هدف هر دو طرف این است تا توافق هرچه سریعتر تکمیل شود. ورود احتمالی زیدان به پاری سن ژرمن به عنوان جانشین پوچتینو، تاثیری بر پوگبا نخواهد داشت زیرا هافبک فرانسوی تصمیمش برای بازگشت به یوونتوس را گرفته است. در مذاکرات بین آنخل دی ماریا و بیانکونری نیز هنوز خبری از پیشرفت نیست درحالی نیکولو زانیولو، فیلیپ کوستیچ و دومنیکو براردی همچنان گزینه های دیگر این باشگاه ایتالیایی به منظور تقویت فاز هجومی به حساب می آیند. 

نظر شما