شناسهٔ خبر: 54494603 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: تسنیم | لینک خبر

کارتخوان‌های هوشمند در ۱۵۰۰ نانوایی زنجان راه‌اندازی شد

گروه استان‌ها- رئیس اتحادیه نانوایان استان زنجان از راه‌اندازی کارتخوان‌های هوشمند در یک هزار و ۵۰۰ نانوایی در سطح استان خبر داد و گفت: دولت در این طرح ۱۵ درصد روزانه به حساب نانوا مبلغ تشویقی واریز می‌کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از زنجان، از ماه گذشته طرح خرید هوشمند نان در نانوایی‌های زنجان آغاز شد و قرار است به ترتیب در سایر استان‌های کشور این عملیات آغاز شود. در این طرح قرار است یارانه آرد که قبلاً به گندم تعلق می‌گرفت به آرد تغییر کند و مستقیماً به حساب نانوا واریز شود.

مهدی بیات رئیس اتحادیه نانوایان استان زنجان در گفت‌وگو با تسنیم اظهار کرد: خوشبختانه این طرح از ماه گذشته در استان زنجان آغاز شده و مشکل خاصی وجود ندارد.

وی افزود: در حال حاضر کارتخوان‌های هوشمند در بیش از یک هزار و 500 نانوایی نصب شده و قرار است در هفته آینده در 100 نانوایی باقیمانده نیز نصب شود. خوشبختانه این کارتخوان‌ها به قدری ساده و خوب طراحی شده که خرید از آن برای مشتریان بسیار راحت‌تر است و با مشخص کردن تعداد نان ، قیمت کلی آن به طور اتوماتیک حساب می‌شود.

رئیس اتحادیه نانوایان استان زنجان تشریح کرد: اتفاقاً اجرای این طرح، به نفع مردم است چرا که قیمت نان به صورت اتوماتیک حساب شده و مشتری هزینه را دقیق واریز می‌کند؛ پیش از این در برخی از موارد مشتری مجبور بود برای رند شدن پول یا نان بیشتری بردارد و یا اینکه 100 و یا 200 تومن خود را از نانوا به خاطر نبودن پول خرد نگیرد.

وی از طرح تشویقی دولت در این طرح خبر داد و گفت: روزانه 15 درصد به صورت تشویقی به حساب نانوایان پرداخت می‌شود؛ به عبارتی دیگر 15 درصد کل تراکنش‌های روزانه در این کارتخوان‌ها ، بیشتر به حساب نانوا واریز می‌شود.

انتهای پیام/

 

برچسب‌ها:

نظر شما