شناسهٔ خبر: 54489298 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام:

ثبت نام جدید سهام عدالت صحت ندارد

موج نیوز

روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام، شایعات منتشر شده درخصوص ثبت نام جدید سهام عدالت را رد و اعلام کرد: تاکنون هیچ گونه ساز و کاری برای ثبت نام متقاضیان سهام عدالت در نظر گرفته نشده است.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج ایلام، مریم چراغیان اظهار داشت: به دنبال کسب گزارشاتی مبنی بر سوءاستفاده برخی دفاتر خدماتی در سطح استان ، در خصوص ثبت نام جدید سهام عدالت برای افراد جامانده و تحت پوشش بهزیستی و کمیته امداد و کسب مبالغ بالایی از شهروندان، به اطلاع مردم شریف استان می رساند، دولت فعلا برنامه مشخصی برای ثبت نام جدید از افراد برای دریافت سهام عدالت اعلام نکرده و شهروندان بایستی مراقب سوءاستفاده ی دفاتر خدماتی و افراد سودجو در این رابطه باشند.

 وی افزود: بر این اساس، مشمولان سهام عدالت و سایر افراد باید ضمن توجه به هشدارها برای آگاهی از اخبار مربوط به سهام عدالت، تنها به اخبار از منابع معتبر توجه کنند.

روابط عمومی اداره کل امور اقتصادی و دارایی استان ایلام اضافه کرد: افراد باید توجه داشته باشند که فعلا هیچ ثبت نامی وجود ندارد، زیرا هویت افراد مشخص و در بانک اطلاعات موجود است و این افراد نباید حتی یک ریال پرداخت کنند. 

چراغیان خاطرنشان کرد: ضمنا اگر پیامکی در این خصوص ارسال می شود که دارای لینک ثبت نام است ، اعلام می شود قطعا کلاه برداری بوده و هیچگونه ارتباطی به دولت، وزارت اقتصاد و یا سازمان خصوصی سازی ندارد.

وی در پایان گفت: همچنین به اطلاع می رساند، با دفاتر پیشخوان متخلف و گزارش شده توسط مردم، از طرف سازمان صنعت، معدن و تجارت استان برخورد قانونی خواهد شد.

نظر شما