شناسهٔ خبر: 54475515 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: تحلیل بازار | لینک خبر

سخنگوی دولت:

تغییر ساعات اداری از ساعت ۷ صبح تا ۱۳:۳۰ در سراسر کشور تصویب شد

بهادری، سخنگوی دولت گفت: بنا بر پیشنهاد وزارت نیرو تصویب شد که از ۲۱ خرداد تا تاریخ ۳ شهریور ساعت کاری ادارات به ۷ صبح تا ۱۳:۳۰ دقیقه تغییر کند.

صاحب‌خبر -

به گزارش بازار، علی بهادری جهرمی سخنگوی دولت صبح امروز (چهارشنبه) در حاشیه جلسه هیات وزیران در جمع خبرنگاران ضمن تسلیت درگذشت تعدادی از هموطنان در حادثه قطار مسافربری مشهد - یزد، اظهار داشت: امیدواریم دیگر شاهد چنین حوادثی نباشیم و دلایل این حادثه از سوی مسئولین مورد بررسی قرار گیرد.

بهادری جهرمی در رابطه با مصوبه دولت در خصوص اصلاح ساعت کاری ادارات، گفت: مصوبه عمومی برای کل کشور، بنا بر پیشنهاد وزارت نیرو تصویب شد که به موجب آن از ۲۱ خرداد تا تاریخ ۳ شهریور ساعت کاری ادارات به ۷ صبح تا ۱۳:۳۰ دقیقه تغییر کند و این تغییر از سوی مقامات اداری و استانی باید جبران شود تا خللی در خدمت رسانی و انجام امور نداشته باشیم.

وی افزود: توافقاتی با کشاورزان وزارت صنعت و معدن، وزارت نیرو و وزارت نفت صورت می‌گیرد تا هیچ خللی به حوزه تولید وارد نشود و برق مورد نیاز در صنعت تأمین شود و از سوی دیگر شاهد قطعی برق خانگی هم نباشیم. با مدیریت مصرف، این یک وعده نیست بلکه دستاورد همگانی خواهد بود.

نظر شما