شناسهٔ خبر: 54454435 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: نما | لینک خبر

اعتراف نخست وزیر اسرائیل به فروپاشی رژیم صهیونیستی

تحقق پیش بینی امام خامنه ای در مورد رژیم صهیونیستی

رژیم صهیونستی با ادعای امنیت پایدار، بسیاری از یهودیان جهان را به مهاجرت به فلسطین اشغالی ترغیب كرد اما بر خلاف ادعای خود نتوانست امنیت انان را تامین كند به گونه ای كه بسیاری از یهودیان در دهه‌های گذشته سرزمین های اشغالی را ترك كردند

صاحب‌خبر -

مدنی- نفتالی بنت نخست‌وزیر رژیم اشغالگر قدس در پیامی ، نوشت: "ما در حال سپری کردن آزمونی واقعی هستیم. امروز، شرایط جدیدی پیش روی ما است. باید بگویم که اسرائیل با خطر فروپاشی مواجه است...اسرائیل در حال حاضر بر سر یک دو راهی تاریخی قرار دارد. خطر فروپاشی همچنان به قوت خود باقی است و از بین نرفته است. همه ما باید این شرایط را درک کنیم...ما در گذشته با بحران‌های متعددی مواجه شدیم. از جمله آن‌ها می‌توان به برگزاری انتخابات‌های مکرر و ظهور و بروز هرج و مرج اشاره کرد؛ از این رو باید دانست که اکنون به سخت‌ترین لحظه‌های فروپاشی رسیده‌ایم."
هنوز زمان زیادی از پیش بینی نابودی اسرائیل توسط امام خامنه ای نمی گذرد که روز به روز تحقق این پیشبینی نمود عینی تری به خود می گیرد.
رژیم صهیونستی با ادعای امنیت پایدار، بسیاری از یهودیان جهان را به مهاجرت به فلسطین اشغالی ترغیب کرد اما بر خلاف ادعای خود نتوانست امنیت انان را تامین کند به گونه ای که بسیاری از یهودیان در دهه‌های گذشته سرزمین های اشغالی را ترک کردند اصلی ترین دلیل مهاجرت یهودیان نبود امنیت در سرزمین های اشغالی عنوان شده است، همچنین در آماری که اسرائیل هیوم منتشر کرده است، دست کم ۶۹ درصد از شهرک‌نشینان به آینده اسرائیل نگاهی توأم با نگرانی دارند و بر اساس همین نظر سنجی ۳۳ درصد از جوانان اسرائیلی به فکر مهاجرت از سرزمین‌های اشغالی هستند.
به اعتراف رسانه‌های رژیم صهیونیستی، نگرانی از آینده و نابسامانی درونی در جامعه اسرائیل باعث شده است تا امید به آینده در میان صهیونیست‌ها به‌شدت کاهش پیدا کند. ۴۰ درصد از جامعه اسرائیل اعلام کردند نسبت به آینده رژیم خود خوش‌بین نیستند و ۴۱ درصد نیز وجود شکاف اجتماعی را مشکل اصلی و فوری این رژیم عنوان کرده اند
"یووال دیسکین" رئیس اسبق شاباک در این زمینه می‌گوید: «تجزیه داخلی اسرائیل در حال افزایش است و اسرائیل در نتیجه عوامل و تأثیرات داخلی تا نسل بعدی باقی نخواهد ماند
پیش از این «بنیامین نتانیاهو» نخست‌وزیر سابق رژیم صهیونیستی هم در مورد فروپاشی رژیم صهیونیستی گفته بود:" تاریخ به ما یاد داده است که حکومت مردم یهود بیش از هشتاد سال تاکنون دوام نیاورده است که مربوط به دوره حشمونیان است"
بررسی ها نشان میدهد که مساله فروپاشی رژیم صهیونیستی مورد توافق همه نخبگان و سازمان های اطلاعاتی است و نابودی صهیونیست ها در سرزمین های اشغالی یک موضوع حتمی است و هیچ اتفاقی دیگر نمی تواند جلوی این فروپاشی را بگیرد.

نظر شما