شناسهٔ خبر: 54452429 - سرویس اجتماعی
نسخه قابل چاپ منبع: اعتماد آنلاین | لینک خبر

سارقان حرفه‌ای از بالکن وارد خانه‌ها می‌شدند

سارقان از طریق بالکن با شکستن قفل وارد منزل شاکی شده و اموالی شامل طلاجات، ساعت مچی و ... جمعاً به ارزش تقریبی 130 میلیون تومان را سرقت کرده بودند.

صاحب‌خبر -

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران بزرگ از دستگیری 2 سارق منزل که در شمال تهران سرقت کرده بودند، خبر داد. 

به گزارش اعتماد آنلاین، سرهنگ کارآگاه سیدعلی شریفی گفت: حسب شکایت یکی از شهروندان مبنی بر سرقت منزل پرونده‌ای در کلانتری 133 شهرزیبا تشکیل  و برای  رسیدگی تخصصی به پایگاه دوم پلیس آگاهی ارجاع شد.

وی عنوان کرد: در پی‌جوئی‌های انتظامی  مشخص شد،  سارقان از طریق بالکن با شکستن قفل وارد منزل شاکی شده و اموالی شامل طلاجات، ساعت مچی و ... جمعاً به ارزش تقریبی 130 میلیون تومان را سرقت کرده‌اند.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران ابراز داشت: با وصول پرونده تحقیقات لازم در خصوص شناسایی سارق یا سارقان و کشف جرم انجام گرفت که با بهره‌گیری از شیوه‌های نوین و علمی پی‌جویی جرم هویت سارق به نام عزیز که از مجرمان سابقه‌دار بود شناسایی شد.

این مقام انتظامی تصریح کرد: اقدامات قانونی و پلیسی جهت دستگیری  متهم انجام و مشخص شد، متهم به همراه یکی از دوستانش بنام امیر توسط کلانتری 139 مرزداران به اتهام دیگری دستگیر شده‌اند. سپس هماهنگی‌های لازم با مرجع قضائی انجام شد و متهمان با دستور بازپرس دادسرای ناحیه 34 تهران با صدور قرار تامین کیفری متناسب در اختیار پایگاه دوم آگاهی قرار گرفتند.

رئیس پایگاه دوم پلیس آگاهی تهران  گفت:  متهم منکر سرقت بود؛ اما با توجه به مستندات موجود و غیرقابل انکار، به برقت از منزل شاکی اعتراف و شیوه و شگرد خود را اینگونه عنوان کرد که در ساعات اولیه بعد از غروب آفتاب از خلوتی محل‌ها استفاده کرده  و سرقت را مرتکب شده‍‌اند.

به گفته سرهنگ شریفی در حال حاضر متهم و همدستش در پایگاه دوم آگاهی تحت نظر هستند و تحقیقات تکمیلی با هدف کشف سایر جرائم احتمالی  کماکان در دستور کار است.

 

نظر شما