شناسهٔ خبر: 54430582 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

هشت شهرستان استان کرمانشاه در وضعیت آبی کرونایی قرار گرفتند

موج نیوز

رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه گفت: براساس رنگ‌بندی جدید وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، هشت شهرستان استان در وضعیت آبی و ۶ شهرستان دیگر در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرنگار خبرگزاری موج کرمانشاه، مهدی محمدی، رئیس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه افزود: براساس رنگ‌بندی جدید کرونا در کرمانشاه، شهرستان‌های کرمانشاه، اسلام‌آبادغرب، سرپل‌ذهاب، جوانرود، صحنه، دالاهو، قصرشیرین و سنقروکلیایی در وضعیت آبی و شهرستان‌های پاوه، گیلانغرب، روانسر، هرسین، کنگاور و ثلاث‌باباجانی در وضعیت زرد کرونایی قرار گرفتند.

وی با اعلام اینکه تعداد بیماران بستری مبتلا به کرونا در مراکز درمانی استان هم‌اکنون ۲۱ نفر است، گفت: از این تعداد ۲ نفر در بخش مراقبت‌های ویژه بستری هستند و آمار بیماران با حال وخیم نیز بعد از مدتها صفر شد.

رییس کمیته اطلاع‌رسانی ستاد مدیریت کرونا دانشگاه علوم‌ پزشکی کرمانشاه افزود: خوشبختانه آمار بیماران مثبت سرپایی و بستری مبتلا به کووید- ۱۹ در شبانه روز گذشته در سطح استان کرمانشاه همچون روز گذشته به صفر رسید و در ۲۴ ساعت گذشته چهار بیمار در مراکز درمانی استان با علایم کرونا بستری و ۱۷ نفر هم پس از بهبودی از بیمارستان ترخیص شدند.

وی با اشاره به اینکه در شبانه‌روز گذشته فوتی براثر ابتلای قطعی به کرونا در کرمانشاه ثبت نشده است، گفت: مجموع جان‌باختگان کرونا از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون سه هزار و ۱۳۸ نفر است.

نظر شما