شناسهٔ خبر: 54400395 - سرویس استانی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

آیت الله سید احمد علم الهدی:

جشنواره کن مظهر اسلام ستیزی شده است

موج نیوز

امام جمعه مشهد بیان کرد: وقتی چنین توهینی صورت می‌گیرد سکوت کرده اند و عکس العملی نشان نمی‌دهند و این نشان می‌دهد در کنار دشمن شناسی باید امام شناسی هم وجود داشته باشد.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج خراسان رضوی، آیت الله سید احمد علم الهدی امام جمعه مشهد در سخنان امروز نماز جمعه مشهد عنوان کرد: جریان استکباری غرب نمی‌تواند در مقابل انقلاب اسلامی ایران کاری از پیش ببرد و به همین دلیل همه دستگاه‌های هنری خود را برای براندازی اسلام به میدان آورده اند تا با این دین بجنگند.

آیت الله علم الهدی با اشاره به ساخت فیلمی ضد اسلامی و نمایش آن در جشنواره سینمایی کن تصریح کرد: جشنواره کن مظهر اسلام ستیزی شده است و چند عنکبوت سیاه فرهنگی به نام ایرانی بودن بر ضد بارگاه ملکوتی امام رضا (ع) و اهل بیت علیهم السلام در حال مبارزه کردن هستند.

امام جمعه مشهد در ادامه گفت: امروز آنها با اسلام دشمنی می‌کنند و این در حالی است که برخی که خود را بر مدار ولایت اهل بیت علیهم السلام می‌دانند وقتی چنین توهینی صورت می‌گیرد سکوت کرده اند و عکس العملی نشان نمی‌دهند و این نشان می‌دهد در کنار دشمن شناسی باید امام شناسی هم وجود داشته باشد تا دشمنی که در لباس دوست قرار دارد شناخته شود. 

وی همچنین افزود: سی و چند سال از رحلت امام خمینی (ره) گذشته است و این داغ، فراموش شدنی نیست و یکی از مصادیق جهاد تبیین که رهبر معظم انقلاب اسلامی بر آن تاکید داشتند بیان روش و راه امام راحل است زیرا اکنون اگر واقعیت امام به درستی تبیین نشود راه و روش این شخصیت بزرگوار از سوی جریان های داخل و خارج تحریف می شود.

آیت الله علم الهدی متذکر شد: افرادی که روزگاری به گفته رهبر معظم انقلاب سوپر انقلابی بودند و اکنون خسته شده اند و رفتار کنونی خود را به امام نسبت می‌دهند و یا افراد عدالت خواهی که فکر می‌کنند با ایستادن در مقابل ولایت در حال پیمودن راه امام هستند از این جمله اند.

وی در ادامه تاکید کرد: از زمان غیبت کبری امام زمان (عج) تا شکل گیری انقلاب اسلامی بزرگانی از علمای دین موضوع ولایت فقیه را فقط تدریس و بیان می‌کردند ولی امام خمینی (ره) آن را در ماهیت انقلاب اسلامی پیاده سازی کرد.

نماینده ولی فقیه در استان خراسان رضوی اظهار کرد: این در حالی بود که امام در روزگاری ظاهر شد که در جهان ۲ نظام سوسیال امپریالیسم و لیبرال امپریالیسم، تمام جهان را در بر گرفته بود و این ۲ جریان، جریان سیاست منهای دین و خدا و حذف دین از زندگی را گسترش می داد.

وی یادآور شد: انقلاب امام، معادلات سیاسی جهان را بر هم زد و موجب ترویج خداباوری و معادباوری شد و اکنون شاهد گسترش اسلام در جهان هستیم زیرا امام خمینی تحول ساز بود و اکنون شاهد اسلام خواهی در دنیا هستیم.

آیت الله علم الهدی خاطرنشان کرد: نقش امام خمینی در آشنایی جهان با آموزه های اهل بیت علیهم السلام و دین از ایجاد انقلاب اسلامی ایران مهم تر است و استکبار جهانی آن را بر نمی تابد و می‌خواهد برای از بین بردن انقلاب، دین اسلام را از میان بردارد.

نظر شما