شناسهٔ خبر: 54377564 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: فردا | لینک خبر

امیر واحدی: امروز فرزندان شهدا در خط مقدم جهاد علمی حضور دارند

فرمانده نیروی هوایی ارتش گفت: امروز فرزندان شهدا در خط مقدم جهاد علمی حضور دارند و این تلاش و مجاهدت‌ها نمونه عینی زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهیدان توسط یادگاران این عزیزان است.

صاحب‌خبر -

به نقل از روابط عمومی ارتش، همزمان با سالروز ولادت با سعادت کریمه اهل بیت، حضرت فاطمه معصومه (س)، امیر سرتیپ واحدی در تماس‌های تلفنی با تعدادی از دختران معزز شهدا و خانواده‌های قرآنی نیروی هوایی ارتش، روز دختر را به آن‌ها تبریک گفت.

امیر سرتیپ خلبان واحدی در این گفت‌وگوهای تلفنی، ضمن نکوداشت یاد و خاطره شهیدان والامقام، بزرگداشت صبوری و پایداری و تکریم حماسه زینبی خانواده‌ها را که گنجینه بزرگ معارف در این عصر محسوب می‌شود، تکلیف همه مسئولان دانست.

وی با اظهار خرسندی از طی مدارج علمی توسط فرزندان شهدا، افزود: امروز فرزندان شهدا در خط مقدم جهاد علمی حضور دارند و این تلاش و مجاهدت‌ها نمونه عینی زنده نگاه داشتن یاد و خاطره شهیدان توسط یادگاران این عزیزان است و بنده از آن‌ها تشکر می‌کنم.

امیر سرتیپ واحدی در گفتگوی تلفنی با تعدادی از فرزندان قرآنی کارکنان نیروی هوایی نیز، ضمن تحسین و ترغیب آن‌ها برای استمرار و دنبال کردن راهی که در پیش گرفته‌اند، گفت: انسان معاصر برای عبور از بیراهه‌ها و فتنه، تردید و القائات دشمنان بیش از هر زمانی نیازمند برخورداری از معارف قرآن کریم است.

فرمانده نیروی هوایی ارتش در این گفت‌وگوهای تلفنی سالروز ولادت حضرت معصومه(س) و روز دختر را به دختران شهدا و قرآنی نیروی هوایی ارتش تبریک گفت./مهر

برچسب‌ها:

نظر شما