شناسهٔ خبر: 54349404 - سرویس سیاسی
نسخه قابل چاپ منبع: موج | لینک خبر

سردار فدوی:

سلحشوری و غیرت اجزای جدایی‌ناپذیر زندگی عشایر است

موج نیوز

جانشین فرمانده کل سپاه سلحشوری و غیرت را اجزای جدایی‌ناپذیر زندگی عشایر دانست و گفت: عشایر امتحان خود را در جنگ پس داده‌اند.

صاحب‌خبر -

به گزارش خبرگزاری موج، سردار دریادار علی فدوی جانشین فرمانده کل سپاه در مراسم اختتامیه مسابقات تیراندازی عشایر کشور که در دانشکده شهید مطهری بسیج برگزار شد، اظهار داشت: هرگاه صحبت از عشایر می‌شود، غیرت، شجاعت و سلحشوری در ذهن متبادر می‌شود و این‌ها اجزای جدایی‌ناپذیر زندگی عشایرند.

وی با اشاره به نقش عشایر در دفاع مقدس گفت: عشایر امتحان خود را در جنگ پس داده‌اند و همواره جز نیروهای خط‌شکن و پیش‌قراول بوده‌اند.

سردار فدوی تاکید کرد: در روزهای آغازین جنگ و مقطعی که هنوز سپاه و ارتش انسجام لازم برای دفاع از کشور را نداشتند، نیروهای عشایر با سلاح شخصی خود به دفاع از وطن پرداختند.

وی ضمن تقدیر از تعامل سازمان بسیج عشایری کشور و فدراسیون تیراندازی جمهوری اسلامی ایران در برگزاری این مسابقات گفت: این‌گونه تعاملات سازنده باعث هم‌افزایی و افزایش کیفیت برنامه‌ها و استقبال بیشتر بسیجیان و آحاد جامعه خواهد بود و عشایر نیز همواره از مسابقات تیراندازی استقبال کرده و درخواست اجرای آن را داشته‌اند.

جانشین فرمانده کل سپاه عنوان کرد: با توجه به ظرفیت‌های موجود، تعاملات بین سازمان بسیج عشایری کشور و فدراسیون تیراندازی می‌بایست در سطوح بالاتری ارتقا یابد تا بتوان توفیقات بیشتری در این زمینه کسب کرد.

نظر شما